جایزه گوگل به مناسبت انتشار اندروید مارشمالو

جایزه گوگل به مناسبت انتشار اندروید مارشمالو

شرکت گوگل به مناسبت انتشار اندروید مارشمالو به قید قرعه به برندگان یک مجسمه به شکل روبات اندروید هدیه می دهد. شرکت در این قرعه کشی بسیار آسان است. البته به شرط این که ساکن امریکا یا کانادا هستید.

اندروید مارشمالو در راه است. همچنین همراه با نسخه جدید اندروید، باید منتظر مجسمه جدید نیز باشیم.
در راستای ارائه اندروید مارشمالو، تعداد محدودی از مجسمه های اندروید ( که مانند مجسمه بالا هستند) فرستاده می شود.

150817 google marshmallow 01 100608190 large.idge

برنده شدن برای دریافت این مجسمه ها بسیار آسان است. تنها لازم است این کارها را انجام دهید:
1-    Greenbot را در توییتر دنبال کنید و یا صفحه فیس بوک آن را لایک کنید. ( لازم نیست هر دو کار را با هم انجام دهید)
2-    ایمیلی با موضوع Android figurine به آدرس ایمیل editors@greenbot.com بفرستید. عکسی که نشان دهنده علاقه شما به اندروید است را در این ایمیل ضمیمه کنید. این عکس می تواند هر چیزی باشد: چیزی با طرح اندروید که خود ساخته اید، کیس گوشی با شکل اندروید، یک اسکرین شات از فعالیت های شما در تالار های گفت و گو در مورد اندروید، لباستان با طرح اندروید، هر چیزی! نام کاربری فیس بوک و یا توییتر خود را نیز بنویسید تا مشخص شود که شما صفحه اندروید را دنبال کرده اید.
3-    همه کار همین است، تا دو هفته فرصت برای شرکت در این قرعه کشی وجود دارد( تا 13 مهر) و سپس برندگان به صورت کاملا تصادفی از بین کسانی که شرکت کرده اند انتخاب می شوند. البته شرط دیگر این است که ساکن امریکا یا کانادا باشید. سپس منتظر بمانید، اگر برنده شوید ایمیلی دریافت می کنید که آدرس پستی شما خواسته شده است.
4-    سپس این مجسمه ها به سرعت برای برندگان فرستاده می شود.
همه کاری که باید بکنید همین است، Greenbot را در فیس بوک یا توییتر دنبال کنید، ایمیلی همراه با نام کاربری فیس بوک یا توییتر به همراه یک عکس بفرستید. اگر برنده شوید ایمیلی برای شما فرستاده می شود که آدرس پستی شما در آن خواسته شده است.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر