بازی ایرانی «قصه بیستون» به نمایشگاه گیمزکام 2018 راه یافت

بازی ایرانی «قصه بیستون» به نمایشگاه گیمزکام 2018 راه یافت

بازی «قصه بیستون» که در نمایشگاه TGC 2018 خوش درخشیده بود حالا مجوز ورود به نمایشگاه گیمزکام 2018 آلمان را دریافت کرده است. به این معنا که به صورت رایگان می‌تواند در این نمایشگاه حضور یابد.

هفته دوم تیرماه بود که نمایشگاه TGC 2018 با حضور 1500 شرکت‌کننده از سراسر دنیا و با هدف صادرات بازی‌های ویدیویی ایرانی به خارج از کشور برگزار شد. در جریان این رویداد بازی ایرانی «قصه بیستون» یکی از بازی‌هایی بود که به شدت مورد توجه رسانه‌ها و ناشران خارجی قرار گرفت.

حالا این بازیِ خوش‌درخشیده، به بخش بازی‌های مستقل نمایشگاه گیمزکام 2018 آلمان (gamescom 2018) راه یافته است. بنابراین بازی قصه بیستون به صورت رایگان در این نمایشگاه حضور خواهد داشت که این مسئله خود نشان دهنده رشد چشمگیر صنعت بازی در ایران است.

رویداد گیمزکام 2018 که بزرگ‌ترین رویداد مربوط به بازی‌های ویدیویی در اروپا است، از 21 تا 25 آگوست در آلمان برگزار خواهد شد. این رویداد دارای بخشی با نام Devcom است که طی دو روز برگزار خواهد شد. بخش Devcom در نمایشگاه گیمزکام 2018 بخشی برای حضور بازی‌سازان سراسر دنیاست و بازی قصه بیستون هم در همین بخش حضور خواهد یافت.

 

داستان بازی قصه بیستون

همان‌طور که می‌دانید داستان بیستون قصه عشق فرهاد به شیرین و تنهایی‌ها و سختی‌هایی است که در راه این عشق، دامن فرهاد را می‌گیرد. به گزارش tehrangamecon، استودیو Black Cube Games که وظیفه ساخت این بازی را به عهده دارد پیش‌تر درباره این بازی چنین گفته بود:

تیم ما قدرت هنری خوبی دارد و با بهره‌گیری از پیش‌زمینه قصه‌های قدیمی، قصه بیستون را کلید زدیم که برگرفته از تراژیک‌ترین داستان‌های عاشقانه ایران است. ما در این بازی، شخصیت فرهاد کوه‌کن را داریم که برای رسیدن به عشق خود باید بیستون رو بکند.
قصه بیستون یک بازی با گشت و گذار حماسی و مبارزات اکشن با استعاره‌هایی از ذهن فرهاد است که در جریان بازی می‌توان شاهد برزخ تنهایی‌های فرهاد بود. ما هشت ماه از تولید خود را طی کردیم و شش ماه برای تکمیل فاصله داریم.

 

رویداد گیمزکام روی مراحل ساخت، نشر و جذب مخاطب برای بازی تمرکز دارد. مخصوصاً بخش Devcom به شدت مورد توجه ناشران بین‌المللی است. بنابراین حضور قصه بیستون در این رویداد فرصت بسیار خوبی است که این بازی بتواند نظر ناشران بین‌المللی را به خود جلب کند.

 

پیشنهاد فیسیت: بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2018

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید

منبع خبر: گیمفا، دیجیاتو و TGC


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر