گلکسی اس 7 اج سامسونگ در حین شارژ منفجر شد! انفجار کابوس جدید گوشی‌ها

گلکسی اس 7 اج سامسونگ در حین شارژ منفجر شد! انفجار کابوس جدید گوشی‌ها

به گفته یکی از کارکنان فروشگاه های بزرگ آمریکا، یکی از مشتریان به همراه یک گلکسی اس 7 اج منفجر شده وارد فروشگاه شده است و مسئله ناراحت کننده درباره این مشتری این بود که وی دیوایس گلکسی اس 7 اج خود را دو هفته پیش در قبال باز پس دادن گلکسی نوت 7 (با باتری ایمن) دریافت کرده بود و این دیوایس جدید در حالی که در طول شب با شارژر OEM در حال شارژ بوده منفجر شده است.

این اولین باری نیست که خبری مبنی بر انفجار گلکسی اس 7 اج منتشر می‌شود و ماه گذشته نیز خبری منتشر شد که طی آن مردی در اوهایو پس از منفجر شدن گلکسی اس 7 اج در جیب خود از سامسونگ شکایت کرد. این حادثه منجر به سوختگی درجه دوم و سوم در این مرد شده بود و در نهایت وی برای درمان مجبور به انجام پیوندهای دردناک پوستی شد. در ماه گذشته همچنین گزارش دیگری مبنی بر انفجار گلکسی اس 7 اج در حین شارژ شدن در طول شب منتشر شد که به حادثه‌ای که اخیراً برای مشتری نگون بخت آمریکایی رخ داده شباهت زیادی دارد و در آنجا نیز شارژر اصلی گوشی مورد استفاده قرار گرفته بوده است.

علاوه بر سامسونگ که با دو اسمارت فون گلکسی نوت 7 و گلکسی اس 7 اج در حوادث انفجار و آتش سوزی دخیل است، کمپانی‌های دیگر نیز دچار مشکل انفجار در محصولات خود شده‌اند، در این رابطه روز پنجشنبه گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد یک آیفون 7 دچار انفجار شده و به اتومبیل مالک خود آسیب وارد کرده است.

اکنون سؤال مهم اینجاست که چند انفجار دیگر باید رخ دهد تا کمپانی‌های سازنده به صورت جدی طراحی و ساخت محصولات خود را مورد ارزیابی مجدد قرار دهند؟ با این حال خوشبختانه به لطف فعالیت رسانه‌ای، بسیاری از کاربران از خطرات گوشی‌های خود آگاه شده‌اند و طبق آماری که اخیراً منتشر شد 40% از دارندگان گوشی های سامسونگ دیگر هیچ وقت محصولی از سامسونگ خریداری نخواهند کرد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر