اینستاگرام ابزار جدید با نام Gifts را برای کسب درآمد آزمایش می‌کند

instagram.JPG

کمپانی متا به صورت رسمی اعلام کرده که قرار است ابزار جدیدی با نام Gifts در اینستاگرام شروع به فعالیت کند. به موجب این قابلیت کاربران می‌توانند از حساب‌های مورد نظر خود به کاربران هدیه دهند و قدردانی کنند و حتی بتوانند کمک‌های مالی خود را ارائه دهند.

بعضی اوقات بسیاری از کابران دوست دارند علاوه بر لایک کردن برخی پست‌ها از صفحات این افراد و کسب و کارها حمایت کنند و حتی بخواهند هزینه‌ای پرداخت کنند. اینستاگرام با توجه به نیاز این قابلیت ابزار جدیدی به نام Gifts معرفی کرده که به صورت آزمایشی امکان هدیه دادن به صورت مالی را فراهم خواهد کرد. پیشتر نیز خبرهایی در مورد تلاش اینستاگرام برای توسعه ابزار هدیه دادن منتشر شده بود و حالا متا آزمایش داخلی این ابزار را تایید کرده که نشان می‌دهد این شرکت رسما روی چنین قابلیتی کار می‌‌کند.

سخنگوی متا در این زمینه اعلام کرده که در حال حاضر این ویژگی را به صورت داخلی آزمایش می‌شود. اگرچه به نظر می‌رسد Gifts در دست توسعه است، اما نمونه اولیه آن آزمایش می‌شود. این ویژگی برای اولین بار توسط یکی از توسعه‌دهندگان موبایل به نام «الساندرو پالوزی» در ماه ژوئیه گزارش شد. براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از سوی این منبع آگاه، دکمه‌ای زیر منویی به نام «Content Appreciation» در اینستاگرام اضافه می‌شود تا کاربران بتوانند از طریق آن از حساب کاربری مربوطه قدردانی کنند. حدود یک ماه بعد همین منبع آگاه اعلام کرد این ویژگی توسعه یافته و نامش به Gifts تغییر پیدا کرده است.

photo1663053271.jpeg
-

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این ویژگی وجود ندارد. اما با نگاهی به پلتفرم‌های دیگر با گزینه‌های هدیه یا همان Gifts، انتظار می‌رود این قابلیت شرایطی را برای کمک مالی و هدیه دادن فراهم کند.

در حال حاضر، بزرگترین رقیب اینستاگرام یعنی تیک تاک، ویژگی مشابهی به نام Gifts دارد تا کاربران بتوانند از طریق آن به حساب کاربری مربوطه هدیه بدهند. شاید اینستاگرام نیز در تلاش است این ویژگی را برای پلتفرم خود فعال کند و حتی آن را به ویژگی برای کسب درآمد تبدیل کند.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: businessinsider

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر