مشخصات و قیمت سری شیائومی 12T فاش شد: پرچمداران نیمه‌گران

xiaomi.JPG

خانواده T گوشی‌های شیائومی شامل پرچمداران نیمه‌گران یا همان قاتل پرچمدار این شرکت می‌شود. چینی‌ها قصد دارند که به‌زودی سری شیائومی 12T را روانه بازار کنند. در فاصله‌ای که تا زمان معرفی رسمی این خانواده از گوشی‌های شیائومی مانده، مشخصات و قیمت احتمالی آن‌ها فاش شده و احتمالا اولین گوشی شیائومی با دوربین 200 مگاپیکسلی تحت همین سری عرضه می‌شود. در ادامه نگاه دقیق‌تری به اطلاعات درز کرده از شیائومی 12T و شیائومی 12T پرو داریم.

به نقل از منبع آگاه، شیائومی به‌زودی از نسل جدید گوشی‌های قاتل پرچمدار خود پرده خواهد برداشت. خوشبختانه این گوشی‌ها برای بازار جهانی در نظر گرفته شده‌اند و مانند Xiaomi 12S Ultra مختص به بازار چین نخواهند بود. محصولات مورد بحث ما، دو گوشی Xiaomi 12T و Xiaomi 12T Pro هستند. حال این دو دستگاه از چه مشخصاتی بهره می‌برند؟

گفته‌ها از تجهیز هر دو گوشی به نمایشگر تخت 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن 1220 در 2712 پیکسلی و نرخ رفرش 120 هرتزی حکایت دارند. زبان طراحی این سری گوشی‌ها مشابه یک‌دیگر بوده و تنها ممکن است که شاهد تفاوت‌هایی در وزن و ضخامت آن‌ها باشیم. پیش‌تر شاهد عرضه گوشی Redmi K50 Ultra در چین بودیم. با توجه به رندرهای فاش منتشر شده از این سری گوشی، احتمالا Xiaomi 12T Pro نسخه جهانی پرچمدار جدید ردمی با مشخصات ارتقاء یافته خواهد بود.

xiaomi-12t-series-specs-and-price-1.jpg
-

شیائومی در این گوشی‌ها مانند نسل قبل از تراشه‌های متفاوتی استفاده خواهد کرد. مدل معمولی به چیپست مدیاتک دیمنسیتی 8100 اولترا تجهیز می‌شود که دقیقا تفاوت آن با نسخه اصلی دیمنسیتی 8100 مشخص نیست. شیائومی 12T پرو نیز از چیپ پرچمدار اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 قدرت خواهد گرفت. 8 یا 12 گیگابایت رم LPDDR5 این مجموعه را همراهی خواهد کرد.

به‌نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد تغییرات انقلابی را در بخش دوربین پرچمدار این سری ایجاد کند. به همین ترتیب، Xiaomi 12T Pro دارای دوربین اصلی با وضوح 200 مگاپیکسل خواهد بود. دوربین این گوشی از لرزشگیر اپتیکال هم بهره خواهد برد. در عوض Xiaomi 12T مانند قبل از همان دوربین 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. باقی دوربین‌های این دو گوشی مشخصات یکسانی خواهند داشت.

xiaomi-12t-series-specs-and-price-4.jpg
-

انرژی این سری گوشی تازه‌وارد شیائومی توسط باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تأمین خواهد شد. هر دو دستگاه از فناوری شارژ فوق‌سریع 120 واتی پشتیبانی خواهند کرد و در نهایت طی مدت‌زمان کوتاهی شارژ می‌شوند. گفته می‌شود که چینی‌ها برای صرفه‌جویی هرچه بیشتر در هزینه‌ها، از کیفیت ساخت سری شیائومی 12T بکاهند؛ هرچند این موضوع هنوز به شکل رسمی تأیید نشده است.

در نهایت نوبت به جزئیات قیمت Xiaomi 12T و Xiaomi 12T Pro می‌رسد. مدل پایه این سری قیمتی برابر با 649 یورو خواهد داشت که مقداری از نسل گذشته گران‌تر است. شیائومی 12T پرو نیز به عنوان مدل قدرتمندتر، برچسب قیمتی 849 یورویی را با خود یدک خواهد کشید تا به گران‌ترین قاتل پرچمدار شیائومی تبدیل شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر