چگونه با شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی رقابت کنیم؟
در گردهمایی استراتژی رقابت با شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی مطرح شد:

چگونه با شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی رقابت کنیم؟

حمل و نقل اینترنتی این روزها همزمان منجر به رضایت در بخشی از جامعه و نارضایتی در بخش دیگر شده است وگروهی در رقابت با این شرکتهای نوظهور احساس استیصال می‌کنند درحالیکه با شناخت درست دینامیک بازار می‌توان فرصت‌های جدیدی را با استفاده از علوم استراتژیک مدیریت خلق کرد و خدمات جدیدی را به جامعه عرضه کرد.
آیفون 10 با شگفتی‌های زیاد معرفی شد!

آیفون 10 با شگفتی‌های زیاد معرفی شد!

آیفون جدید با نام iPhone X معرفی شد، پسوند X در حقیقت اشاره به عدد رومی 10 دارد که به مناسبت 10 سالگی آیفون‌های اپل بر روی این تلفن هوشمند گذاشته است، پس با این حساب می‌توان iPhone X را آیفون 10 خواند.
کتاب صوتی و ارتقاء سطح زندگی با مدیریت زمان‌های مرده
از چاپ سنگی تا اپلیکیشن کتاب صوتی

کتاب صوتی و ارتقاء سطح زندگی با مدیریت زمان‌های مرده

کتاب صوتی چه نقشی می‌تواند در مدیریت زمان‌های مرده‌ی ما ایفا کند؟ آیا تا به حال ساعت‌هایی را که در رفت و آمد از دست می‌دهید فکر کرده‌اید؟ اگر می‌توانستید این زمان‌ها یا ساعات مشابه را به یادگیری اختصاص دهید زندگی‌تان دچار چه تحول عظیمی می‌شد؟
نسل جدیدی از نوآوری در گوشی‌های هوشمند

نسل جدیدی از نوآوری در گوشی‌های هوشمند

با توجه به رقابت تنگاتنگ تولید کنندگان تلفن همراه در سراسر دنیا با یکدیگر برای پیشی گرفتن در بازار پر رقابت تلفن همراه، سوالی که به خاطر هر کسی خطور می‌کند این است که آینده تکنولوژی در تلفن‌های هوشمند به کجا خواهد رفت؟
هدیه بی دردسر بسته‌های لوازم‌التحریر به بنیاد کودک
کمپین الفبای مهر با حمایت فروشگاه اینترنتی تینو برگزار می‌شود:

هدیه بی دردسر بسته‌های لوازم‌التحریر به بنیاد کودک

بنیادکودک با همکاری فروشگاه تینو، فروش بسته‌های لوازم‌التحریر ویژه کودکان نیازمند را در آستانه سال تحصیلی جدید آغاز کرده است. در این طرح 50 درصد مبلغ بسته‌ها توسط تینو و مابقی با مشارکت مردمی جذب می‌شود.
اینفوگرافیک: سلیقه مصرف کننده ایرانی در خرید فرش چیست؟
نتایج یک نظرسنجی به مناسبت نهمین نمایشگاه کفپوش، موکت و فرش ماشینی ایران

اینفوگرافیک: سلیقه مصرف کننده ایرانی در خرید فرش چیست؟

مردم چه نوع فرش ماشینی را می‌پسندند؟ چه رنگ‌هایی را دوست دارند و تمایلشان به خرید فرش از چه مکان‌هایی است؟ اینها نمونه سوالاتی است که به مناسبت برگزاری نهمین نمایشگاه کفپوش، موکت و فرش ماشینی ایران، از مخاطبان این صنعت پرسیده شده و در قالب یک اینفوگرافیک به نمایش درآمده است.
زمان دقیق شرف الشمس در سال ۹۷ چه زمانی است؟

زمان دقیق شرف الشمس در سال ۹۷ چه زمانی است؟

از آنجایی که برای دعای شرف الشمس هیچ زمان خاصی معلوم نیست و هر کس یک روز و یک ساعت متفاوتی را بدون هیچ استدلالی بیان میکند تصمیم گرفتیم یک بار برای همیشه به این سوال پاسخ علمی دهیم.
تفاوت کافه و کافی‌شاپ: همه‌ی آن‌چه که باید در این مورد بدانید

تفاوت کافه و کافی‌شاپ: همه‌ی آن‌چه که باید در این مورد بدانید

کافه و کافی شاپ هر دو هویت خود را از دورهم جمع شدن دو یا چند نفره و لذت بردن از مزه‌های مختلف و موسیقی به دست آورده‌اند. روز به روز کافه و کافی‌شاپ‌ها در تلاشند تا با آفرینش فضایی مناسب‌تر بیشتر و بیشتر به هویت آرمانی کافه وکافی شاپ نزدیک شوند. اما سوال اینجاست: تفاوت اساسی کافه و کافی شاپ چیست؟
علم، نوآوری و خلاقیت در صنعت فرش ماشینی ایران از زبان کارآفرینان
گزارشی از نهمین نمایشگاه کفپوش، موکت و فرش ماشینی ایران

علم، نوآوری و خلاقیت در صنعت فرش ماشینی ایران از زبان کارآفرینان

نهمین نمایشگاه کفپوش، موکت و فرش ماشینی ایران امسال در حالی برگزار شد که روندهای سال‌های اخیر صنعت فرش ماشینی کشور و به کارگیری علم و فناوری روز دنیا در آن، نشان از آمادگی برندهای فرش ماشینی کشور برای رشد تولید، اشتغال و صادرات بیشتر دارد.
برگزاری بزرگترین گردهمایی فعالان بازاریابی دیجیتال در همایش آینده بازاریابی
به همت شتاب‌دهنده کسب‌وکار پویش برگزار می‌شود:

برگزاری بزرگترین گردهمایی فعالان بازاریابی دیجیتال در همایش آینده بازاریابی

بزرگترین گردهمایی تخصصی فعالان بازاریابی دیجیتال کشور در 21 مهر ماه 1396 و در پژوهشکده نیرو برگزار خواهد شد و در طی آن کارشناسان برجسته‌ای چون دکتر احمد روستا، مایکل لی اندر، دکتر یحیی علوی و دکتر حمیدرضا اسماعیل خو به ارائه دیدگاه‌های خود در مورد آینده بازاریابی در ایران و جهان خواهند پرداخت.
سمینار عوامل موثر بر تصمیم‌گیری خرید مشتری با سخنرانی متفاوت محمدرضا نمازی
در دانشگاه علم و صنعت تهران برگزار می‌شود:

سمینار عوامل موثر بر تصمیم‌گیری خرید مشتری با سخنرانی متفاوت محمدرضا نمازی

سمینار «عوامل موثر بر تصمیم گیری خرید مشتری» در روز پنجشنبه 23 شهریور 96 از ساعت 16 الی 18:30 و با سخنرانی محمدرضا نمازی، عضو انجمن بازاریابی آمریکا برگزار می‌شود که اسپانسری اصلی این رویداد را، شرکت ستاره ایران (مرسدس بنز) به عهده گرفته است.
تایید حداکثر ایمنی در راهکار شارژ سریع محصولات هوآوی توسط TÜV Rheinland

تایید حداکثر ایمنی در راهکار شارژ سریع محصولات هوآوی توسط TÜV Rheinland

هواوی (HUAWEI)، از آغاز همکاری تجاری با شرکت صادرکننده گواهی‌نامه بین‌المللی TÜV برای دریافت گواهی تأیید فناوری شارژ سریع (Supercharge) خود خبر داد. این گواهینامه برای اولین بار تضمین می‌کند یک سیستم شارژ سریع به شکل فراگیر موفق به گذراندن تست های سخت ایمنی کارشناسان ایمنی مطرح جهان شده است.
فرهنگ و دانشی نوین در صنعت حمل و نقل ایران

فرهنگ و دانشی نوین در صنعت حمل و نقل ایران

برند «آسان‌بار» به عنوان یکی از پیشگامان راه‌اندازی بازارگاه‌های الکترونیکی حمل و نقل جاده‌‌ای کالا در ایران، با تکیه بر دانش روز دنیا، فرهنگ به‌کارگیری علم و فناوری نوین را در صنعت حمل و نقل ایجاد کرده است
انتشار محتوا: اخبار رسمی
شخصی سازی Close
شما در این صفحه قادر به شخصی سازی نمیباشید