برنامه ای برای شبیه کردن ساعت اندروید به ساعت هوشمند اپل

برنامه ای برای شبیه کردن ساعت اندروید به ساعت هوشمند اپل

ساعت اپل با گوشی های هوشمند اندرویدی کار نمی کنند و شاید هرگز هم کار نکنند. این به این معنی است که اگر از طرفداران اندروید هستید که به ساعت اپل Bubble UI نیز علاقمند هستید، دو انتخاب پیش رو دارید: یک آیفون تهیه کنید، و یا برنامه جدیدی را که ساعت اندرویدی شما را به صورت مجازی به صفحه ساعت اپل تبدیل می¬کند، نصب کنید.


این برنامه Bubble Cloud نامیده می شود و به صورت رایگان در گوگل پلی استور موجود است و نیز نسخه پریموم آن با قیمت 2.99 دلار به فروش می رسد. این برنامه تمام آیکون های ساعت هوشمند اندرویدی شما را داراست و آنها را در حباب های رنگی قرار می دهد مانند حباب های تعاملی برای ساعت، تاریخ، باتری و اینترنت.
لانچر Bubble Cloud قابلیت سفارشی سازی بالایی دارد. تنظیمات این لانچر شامل گزینه ای برای سفارشی سازی صفحه ساعت، نمای پشت ساعت، حساسیت های لمسی و غیره می شود. و نیز اگر نسخه ی پریمیوم این برنامه را ارتقا دهید، توانایی ارسال ایمیل از ساعت خود، توسعه ی صفحات، ایجاد کلیدهای میانبر برای مخاطبین و موارد مشابه این را در اختیار داشته باشید.
با استفاده از این لانچر می توانید با همان ساعت اندرویدی خود، تجربه ی نزدیکی به یک ساعت هوشمند اپل داشته باشید.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

I love appel

دوشنبه, 27 اردیبهشت 1400

البته می توانیم گوشی را روت کنیم و با دانلود فایلios9از سایت های خارجی به ساعت هوشمند اپل تبدیل کنیم

پاسخ

ثبت نظر