کاور هوشمند و نمایشگر های جانبی برای آیپد جدید اپل

کاور هوشمند و نمایشگر های جانبی برای آیپد جدید اپل

کاور هوشمند و نمایشگر های جانبی برای آیپد جدید اپل


کاوری که در حق امتیاز توصیف شده است، می تواند کارایی و مفید بودنی را به تجهیزات جانبی آیپد اضافه نماید، ظاهر آن شبیه کاور هایی است که هم اکنون نیز برای آیپد استفاده می شوند ولی دارای چندین پنل است که می توانند هشدار ها و ویجت ها را نمایش دهند.
گزارش حق امتیاز اضافه می نماید که برنامه ی جدیدی هشدار ها و ویجت ها را بر روی پوشش آیپد نمایش می دهد تا کاربران بتوانند بدون برداشتن آن کارهایی چون کنترل ایمیل و خواندن هشدار های تقویم را انجام دهند.
یک ویژگی جذاب این نو آوری این توضیح در مورد کاور است که در هنگام استفاده از آیپد چگونه عمل خواهد کرد، به عنوان مثال هنگامی که پوشش به عنوان پایه ی نگه دارنده برای آیپد استفاده می شود، پوشش می تواند یک شمارنده شمارش معکوس را نمایش بدهد. پنل های پوشش در ابتدای شمارش معکوس روشن شده و پس از گذشت زمان مورد نظر شما به تدریج تاریک می شود.
این ایده چندان جدید نیست. HTC پوش های دات ویو را در بازار دارد که می تواند هشدار های یک گوشی هوشمند را به کاربران نمایش دهد. سامسونگ نیز پوشش های اس ویو را دارد که به کاربران امکان دسترسی به بخش کوچکی از صفحه نمایش موبایل را در حالی که بیشتر صفحه نمایش را پوشانده است، می دهد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر