ویژگی های جدید اسکایپ 5.10 برای کاربران اندروید

ویژگی های جدید اسکایپ 5.10 برای کاربران اندروید

ویژگی های جدید اسکایپ 5.10 برای کاربران اندروید


اولین ویژگی های جدید به کاربران اجازه می دهد تا صدای زنگ را برای هریک از مخاطبین شخصی سازی نمایند. برای این کار کافی است تا نیمه ی پایینی سمت راست یک مکالمه را لمس کرده و سپس امکانات صدای زنگ را انتخاب نمایند. سپس کاربر باید گزینه ی انتخاب یک زنگ تماس منحصر بفرد را انتخاب کند که به وی امکان انتخاب یک زنگ تماس ویژه از روی سیستم خود برای آن کاربر ویژه را می دهد.
دومین ویژگی جدید به کاربران امکان به اشتراک گذاری تصاویر را با گروهی از دوستان و اعضای خانواده را به گونه ای فراهم می کند که افرادی که پیش از ارسال تصویر عضو گروه نبوده اند، بتوانند تصویر ارسالی را مشاهده نمایند. برای دسترسی به این ویژگی، کاربران می توانند به تصویر نگاه کرده، آن را لمس کرده و نگه دارند. یک گزینه برای هدایت تصویر به صورت پاپ آپ ظاهر می شود، که به کاربران اجازه می دهد تا این تصویر را به هریک از دیگر مخاطبینشان ارسال نمایند.
علاوه بر این ویژگی های جدید، اسکایپ 5.10 برای اندروید به چندین ترمیم نیاز دارد تا بتواند اسکایپ را بهبود بخشد، یکی از این تغییرات مربوط به رنگ تصاویر کاربر ها در چت های گروهی است تا کاربران قادر باشند تا مخاطب خود را از میان سایر مخاطبین شناسایی نمایند.
کاربرانی که می خواهند برای اسکایپ بازخورد خودشان را ارسال نمایند، می توانند با لمس آیکون سه نقطه منوی برنامه را ظاهر نموده و سپس بر روی تنظیمات تپ کنند. گزینه ی بازخورد را می توان در بخش پشتیبانی پیدا نمود.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر