مروری بر سنسور آب وای فای دی-لینک

مروری بر سنسور آب وای فای دی-لینک

با استفاده از سنسورهای آب دی-لینک می توانید از آبگرفتگی خانه و خساراتی که ممکن است برایتان حسابی پرخرج شود جلوگیری کنید.

با استفاده از سنسورهای آب دی-لینک می توانید از آبگرفتگی خانه و خساراتی که ممکن است برایتان حسابی پرخرج شود جلوگیری کنید.

خوب: سنسور آب دی-لینک طراحی هوشمندانه و قابلیت های بسیار مهمی دارد که آب گرفتگی را ردیابی می کند. 
بد: تنها مشکل دی-لینک این است که باید به برق متصل باشد، در نتیجه قطع برق پاشنه آشیل آن است. 
در کل: سنسور آب دی-لینک یکی از بهترین سنسورهای آب گرفتگی در بازار است. اگر قصد خرید همچین دستگاهی را دارید، باید این دستگاه را در اول لیست خود قرار دهید، به خصوص اگر یک هاب خانه هوشمند در خانه ندارید. 
طراحی سنسورهای آب بسیار جالب است: معمولا بیشتر سنسورها دو یا سه کاوشگر دارند، وقتی که با آب تماس پیدا می کنند، رسانایی افزوده را تشخیص می دهد و آلارم را به صدا در می آورد. این راه حل برای رفع مشکلات قدیمی آب گرفتگی بسیار مناسب بود. 
اما دی-لینک راه حلی بسیار هوشمندانه تر دارد. به جای استفاده از کاوشگر، سنسور آب وای فای دی-لینک از یک کابل هدایت گر بلند و پیچ دار درون آن استفاده می کند. می توانید کابل را به زیرزمین ببرید و اگر آب در جایی به آن برسد، هدایت گر های پیچ دار افزایش هدایت را تشخیص می دهند و آلارم را روشن می کنند. 
دی-لینک برای دلایل بسیار بیشتر از کابل بسیار جالب و کارآمد است. واحد پایه آن مستقیم به دیوار متصل می شود، نیاز به باتری ندارد و با وای فای به گوشی شما وصل می شود . 
بزرگترین قدرت دی-لینک البته نقطه ضعفش نیز هست. به باتری نیاز ندارد اما اگر برق همزمان با آب گرفتگی قطع شد، از کار می افتد. البته دستگاه هایی که به باتری متکی هستند اگر برق قطع شود نمی توانند با هاب های خود ارتباط برقرار کنند، اما حداقل می توانند از خود صدایی تولید کنند. اما دی-لینک اینگونه نیست. 
مشخصات دی-لینک: 
•    ردیابی آب
•    آلارم صوتی و آلارم موبایل
•    یک کابل برای گسترش دامنه سنجش 
•    نیازی به باتری نیست 
•    با  IFTTT کار می کند. 
با این که دی-لینک قابلیت اندازه گیری دما و رطوبت را مانند بسیاری از واحد های گران قیمت ندارد، اما با IFTTT همگام سازی می شود. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد که سنسور دی-لینک خود را به LED های هوشمند خود، اپلیکیشن گوشی و یا حتی به یک ساعت هوشمند با آلارم متصل کنند. این قابلیت به کاربرانی که قدرت خلاقیت دارند  اجازه می دهد تا دی-لینک خود را به یک سیستم بزرگ تر با گجت های همگام متصل کنند. 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر