مایکروسافت گرافیک های سرفیس پروهای 2 و 3 را برای ویندوز 10 آپدیت کرد

مایکروسافت گرافیک های سرفیس پروهای 2 و 3 را برای ویندوز 10 آپدیت کرد

مایکروسافت گرافیک های سرفیس پروهای 2 و 3 را برای ویندوز 10 آپدیت کرد

این روزها مایکروسافتی ها روزهای شلوغی را پشت سر می گذارند.با عرضه ی ویندوز 10 ،فعالیت این کمپانی جهت ارتقا و بهبود عملکر دستگاه های این کمپانی و سیتم و عامل و برنامه هایش بیش تر شده است و هر روز خبرهای تازه ای از آپدیت برنامه ها و سخت افزارها به گوش ی رسد.بعد از چند مدت از عرضه ی ویندوز 10 حالا نوبت به تبلت های ویژه و جذاب مایکروسافت یعنی سرفیس پرو رسیده است.

سایت رسمی مایکروسافت و بخش ویژه ای که به سرفیس ها تعلق دارد، این چنین اعلام کره است:

خانواده ی درایور گرافیک های HD در ویندوز 10 برای بهبود عملکرد و نمایش بهتر به نسخه ی (v10.18.15.4256) ارتقا پیدا کرد

هدف این ارتقای سطح گرافیکی بهبود عملکرد و کیفیت سرفیس پروهای 2و 3 بیان شده است.کاربران این دستگاه ها هم اکنون می توانند این اپدیت را دریافت کنند و از کیفیت تصویری بهتری بهره مند شوند.همچنین مایکروسافت و سایت هایی که این خبر را منتشر کرده اند به کاربران این دستگاه پس ازدریافت آپدیت اعلام کرده اند که تجربه ی کاربری خود را بعد از دریافت این آپدیت و تغییر عملکرد و کیفیت آن،نسبت به قبل گزارش دهند.گروه faceit از شما خوانندگان میخواهد تا تجربه ی خود را با ما در میان بگذارید.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر