آپدیت برنامه یBoxcryptor برای ویندوز 10

آپدیت برنامه یBoxcryptor  برای ویندوز 10

آپدیت برنامه یBoxcryptor برای ویندوز 10

مدتی است سرویس های ذخیره سازی اطلاعات در میان کاربران تکنولوزی بسیار محبوب شده اند و کمپانی های مختلفی این سرویس را با نام های متفاوت و البته ویژگی هایی گاه متمایز از هم عرضه می کنند.دراپ باکس،اسکایو درایو،آیکلاد که مخصوص اپلی هاست،گوگل درایو و ... . باکس کریپتور هم از این دست خدمات ذخیره سازی اطلاعات است. این برنامه فایل ها را با الگوریتم AES-256 کد گزاری کرده و به بالاترین حالت امنیت می رساند و با دراپباکس، گوگل درایو و اسکای درایو همخوانی بسیار بالایی دارد.این نرم افزار به صورت رایگان در استور یونیورسال ویندوز 10 در دسترس است.فضازی کاربری این نرم افزار ساده و مینیمالیستی است که با فضای ویندوز 10 همخوانی بسیاری دارد.این برنامه قبل از اپلود کردن اطلاعات در فضای ابری خود آن ها را رمزگذاری می کند.

برخی ویژگی های این نرم افزار به شرح زیر است:

  • بهینه سازی شده برای فضاهای ذخیره سازی ابری
  • دسترسی به اطلاعات از روی شبکه : با استفاده از باکس کریپتور می توان از هر وسیله ای مثل کامپیوتر، گوشی های هوشمند یا تبلت ها ، به تمامی فایل های رمزگذاری شده دسترسی پیدا کرد
  • با استفاده از باکس کریپتور در iOS و اندروید می توان در هر زمانی فایل ها را بدون نگرانی از امنیت ، روی Dropbox قرار داد.
  • باکس کریپتور با استفاده از استاندارد AES-256 می تواند از فایل ها به وسیله رمزگذاری محافظت کند. AES-256 یک روش رمزگذاری مورد تائید کشور آمریکا برای امنیت حرفه ای اطلاعات است. باکس کریپتور به عنوان یک لایه امنیتی اضافه ، از رمزگذاری "نام فایل" نیز بهره می برد.

 

حالا این نرم افزار برا ویندوز 10 آپدیت شده است و کاربری آن نسبت به قبل بهبود یافته است.کمپانی عرضه کننده ی این نرم افزار اعلام کرده است:

می دانیم که بسیاری از شما بی صبرانه منتظر سازگاری این نرم افزار با محیط دکستاپ ویندوز 10 بوده اید.ما برای اینکه از نحوه ی یک پارچه سازی درست و عمیق با ویندوز 10 و به خصوص دکستاپ آن مطمئن شویم زمان زیادی را بر روی این پروژه صرف کرده ایم تا مطمئن شوین این برنامه به خوبی کار کند ت آن را در یک نسخه ی استیبل و ثابت به کاربران عرضه کنیم.از آزمایش کنندگان نسخه ی بتای این برنامه برای ویندوز 10 بسیار متشکریم که به ما در بهبود کارایی این برنامه کمک کرده اند تا نسخه ی نهایی باکس کریپتور یک پارچه و مناسب را برای کاربران وندوز 10 ارائه دهیم.

 

boxcryptor

به گفته ی بخش پشتیبانی ویندوز 10،برخی از باگ ها و عملکردهای باکس کریپتور بهبود یافته است.اما هنوز این ورژن باکس کریپتور دو مشکل دارد:

  • نمی توان از درایو باکس کریپتور در برنامه ی ویندوز فوتو فولدری اضافه کرد .
  • این ورزن باکس کریپتور از خدمات Strato HiDrive پشتیبانی نمی کند.اگر شما از خدمات Strato HiDrive استفاده می کنید ،باکس کریپتور را آپدیت نکنید.

همچنین بخش پشتیبانی ویندوز 10 اعلام کرده است که سعی می کند تا بر روی مشکل این نرم افزار را با خدمات ابری Strato HiDrive کار کند و به زودی این مشکل را حل نماید.

بار دیگر تاکید می کنیم که این آپدیت برای نسخه ی دکستاپ باکس کریپتور برای ویندوز 10 ارائه شده است و هنوز نسخه ی ویندوزفون و ویندوز 8.1 آپدیتی دریافت نکرده است و ویژگی هایی که برای نسخه ی ویندوز 10 آن بیان شد برای ان ها در دسترس نیست.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر