اپل، ال جی و گوگل در کنار هم برای گوشی های تاشو نمایشگر OLED انعطاف پذیر می سازند!

اپل، ال جی و گوگل در کنار هم برای گوشی های تاشو نمایشگر OLED انعطاف پذیر می سازند!

عرضه نسبتا انحصاری نمایشگرهای OLED توسط سامسونگ از سال آینده به چالش کشیده می شود زیرا طبق گزارشات جدید اپل، گوگل و مایکروسافت می خواهند با ال جی به منظور ساخت و عرضه این نمایشگرها همکاری کنند.

نام نویسی گوگل و مایکروسافت در این قرار داد همکاری تعجب همگان را به دنبال داشته است اما حضور اپل در این جمع چندان عجیب نیست زیرا این سازنده اعلام کرده بود که می خواهد آیفون 8 را سال آینده با نمایشگر OLED وارد بازار کند و علاوه بر این در نظر دارد تامین کننده نمایشگرهای OLED خود را عوض کند.

طبق اطلاعات موجود گوگل و مایکروسافت در نظر دارند در پروسه ساخت گوشی های بعدی پیکسل و سرفیس از نمایشگرهای OLED استفاده کنند؛ در این میان ال جی هم از فرصت استفاده کرده است تا تولید انبوه این نوع از نمایشگرها را تا سال 2018 آغاز کند. 

نکته مهم دیگر این است که گوشی های تاشوی جدید قرار است به نمایشگرهای انعطاف پذیر ضد خش ال جی مجهز شوند. سامسونگ توانسته از این نمایشگرها در ساخت محصولاتش استفاده کند؛ نمایشگرهای این سازنده می توانند بدون این که تصویر را در ناحیه خمش خراب کنند، چندین بار خم شوند. 

حرف آخر این که به زودی شاهد عرضه گوشی های غیرمعمول بیشتری خواهیم بود که اگر که به درستی ساخته شوند می توانند توجه کاربران علاقمند به گوشی های پیشرفته را به خود جلب کنند. ال جی هنوز در مورد مصرف کنندگان گوشی های مجهز به نمایشگرهای جدید خود حرفی نزده است. 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر