ویرایش و لغو پیام ها در واتس اپ در آینده ای نزدیک

ویرایش و لغو پیام ها در واتس اپ در آینده ای نزدیک

پیام رسان واتس اپ قرار است به زودی با ارائه ویژگی های جدید خود کاربرانش را بیشتر از همیشه مجذوب خود کند.

 به گزارش راسخون به نقل از کلیک ، به نظر می رسد که در به روز رسانی بعدی واتس اپ ویژگی به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد تا کاربرانی که معمولا در ارسال پیغام های خود کم دقت هستند بتوانند این بی دقتی خود را جبران کنند. نسخه بتای این پیام رسان نشان می دهد که کاربران به زودی خواهند توانست پیام های خود را ویرایش یا لغو نمایند. به شرط اینکه دریافت کننده پیغام شما، آن پیام را قبلا ندیده باشد.

در حال حاضر شما تنها می توانید پیام های ارسال شده را از گوشی خود به صورت محلی پاک کنید. بنابراین اگر‌ پیامی ارسال کنید تنها می توانید آن را از گوشی شخصی خود پاک کنید. ولی دریافت کننده پیام می تواند هنوز آن را مشاهده کند. همانند اسکایپ یا سرویس های پیام رسان دیگر کاربران واتس اپ نیز به زودی خواهند توانست به طور قانونی پیام هایی را که ارسال کرده اند و وارد فضای مجازی شده است، ویرایش کنند.

چنین قابلیتی به طور غیرقابل توصیفی مفید و بسیار ضروری است. طبق اخبار رسیده گزارش شده است که علاوه بر پیام های متنی کاربران خواهند توانست ویدیو ها و عکس های ارسال شده را نیز لغو کنند. البته از آن جایی این ویژگی در حال آزمایش در نسخه بتا است، هیچ تضمینی وجود ندارد که حتما در نسخه اصلی ارائه شود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر