سونی از دستنبد هوشمند 2 خود رونمایی کرد

سونی از دستنبد هوشمند 2 خود رونمایی کرد

سونی از دستنبد هوشمند 2 خود رونمایی کرد

دستبندهای سلامت جدید سونی،یک مونیتور کنترل ضربان قلب دارد که در طول روز از سلامت قلب کاربر خود و میزان استرسش مراقبت می کند.با نمایشگر ضربان قلب کاربران می توانند از میزان فعالیت قلب خود در زمان ورزش و فعالیت های روزانه آگاه شوند.برای مثال در زمانی که ضربان قلب کاربر در هنگام فعالیت ورزشی بسیار بالا می رود به وسیله ی دستبند خود متوجه می شود که زمان استراحت است.این دستبند برای افرادی که دارای مشکلات قلبی هم هستند بسیار مفید است.همچنین این دستبندها میزان فعالیت و حرکات را محاسبه می کند و در نظر دارد.یکی دیگر از ویژگی های جالب این دستبندها،کنترل و مشخص کردن میزان استرس کاربر است.در دنیای پر مشغله ی امروزی این ویژگی دستنبدهای سونی ویژگی طلایی محسوب می شود.زمانی که کاربر دچار استرس بالا می شود این دستبند به کمکش می آید تا هم مطلع شود و هم سعی کند حالت های خود را کنترل کند.

این دستبندها با دستگاه های آندرویدی و اپلی متصل می شوند و زمانی که کاربر پیام یا ایمیل دریافت کن و یا تماس داشته باشد این دستبند با ویبره و نور کاربر را مطلع می کند.

امروزه دستنبدهای متفاوتی از شرکت های گوناگون مانند مایکروسافت و اپل و حتی کمپانی شیائومی با دستبند سی دلاری ارزان خود به نام Mi band در بازار موجود هستند که ویژگی های متفاوتی دارند.کار سونی در این میان برای رقابت مشکل خواهد بود.این دستبند هم مانند نمونه های مشابه مراقب سلامتی کاربر و کنترل خواب است.البته همه ی دستبندهای کمپانی های مختلف ویژگی های خاص خود را نیز دارند.یکی از ویژگی هایی که ممکن است این دستبندها را متمایز کند و به محبوبیت و بازار خرید آن کمک کند سازگاریش با سیستم عامل ios و آندروید است.

سونی اپلیکیشنی را هم عرضه کرده است که lifelog نام دارد،این برنامه برای گوشی های اکسپریا تولید شده بود که البته با گوشی های آندرویدی هم سازگار است.این اپلیکیشن فعالیت های کاربر،ضربان قلب، میزان و درجه ی استرس و حالت های سلامت کای کاربر را به صورت مداوم ثبت می کند.

البته این اپلیکشن برای اپلی ها در دسترس نیست اما آن ها می توانند از اپلیکیشن های مشابه استفاده کنند.

این دستبندها در ماه سپتامبر یعنی شهریور در بیش از شصت کشور عرضه خواهد شد.قیمت این دستبندها حدودا ۱۱۹ یورو اعلام شده است که به تومان چیزی حدود ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.البته قیمت نهایی این دستبند در بازار ایران به صورت قطع مشخص نیست.این دستبندها در دو رنگ سفید و سیاه عرضه خواهند شد و بعدها در دو رنگ صورتی و نیلی هم روانه ی بازار می شود

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر