Call Of Duty: Infinite Warfare پرفروش‌ترین بازی کنسولی سال 2016 در آمریکا

Call Of Duty: Infinite Warfare پرفروش‌ترین بازی کنسولی سال 2016 در آمریکا

بر اساس درآمدهای گزارش شده از ابتدای سال تاکنون از واحدهای فروش فیزیکی، Infinite Warfare بازی ویدیویی کنسولی شماره یک در آمریکا است.

آخرین نسخه Call Of Duty (ندای وظیفه) همان فروش اولیه مشابه نسخه‌های پیشین خود را نداشت، بااین‌حال پرفروش‌ترین بازی کنسولی سال 2016 در ایالات‌متحده لقب گرفت. پیش‌ازاین NPD گزارش داد که Call Of Duty: Infinite Warfare در صدر نمودارهای آمریکا در ماه نوامبر قرار گرفت.
Activation بیانیه‌ای صادر کرد که می‌گوید "بر اساس درآمدهای گزارش شده از ابتدای سال تاکنون از واحدهای فروش فیزیکی، Infinite Warfare بازی ویدیویی کنسولی شماره یک در آمریکا است".
درآمد فروش‌های دیجیتالی مورد احتساب قرار نگرفته، بااین‌حال احتمالاً هنوز هم این بازی در صدر باشد. با توجه به شیوه‌ای که بیانیه نوشته شده، اگر به واحدهای فروش نگاهی بیاندازیم، به نظر نمی‌رسد Infinite Warfare بازی کنسولی اول باشد.
وجود Modern Warfare Remastered در نسخه 80 دلاری Infinite Warfare به افزایش فروش واحدهای با هزینه بالاتر و همچنین بیشتر کردن درآمد آن‌ها کمک کرد.

 

منبع خبر: nextpowerup

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر