چگونه برنامه ها را در تسک بار ویندوز 10 پین کنیم

چگونه برنامه ها را در تسک بار ویندوز 10 پین کنیم

چگونه برنامه ها را در تسک بار ویندوز 10 پین کنیم

نمی توان این را در نظر نگرفت که مایکروسافت واقعا طراحی جذابی برای ویندوز 10 عرضه کرده است.مخصوصا کاشی های زنده ای که در ویندوزفون ها و ویندوز 8 وجود داشت به طراحی ویندوز 10 اضافه شده است.کاربران می توانند بسیاری از فضاهای خود را شخصی سازی کنند.یکی از این شخصی سازی ها پین کردن برنامه های مورد نیاز در تسک بار است.کاربران به راحتی می توانند،برنامه هایی که بیش ترین استفاده را از آن ها دارند در تسک بار پین کنند.در قسمت پایین چگونگی آن را به شما نشان می دهیم.

برای پین کردن برنامه در تسک بار ویندوز 10 دو راه وجود دارد:

1.از لیست برنامه ها App list و یا از طریق استارت منو.بر روی برنامه ی مورد نظر خود راست کلیک کنید و گزینه ی pin to taskbar را انتخاب کنید.همانند آن چه در عکس زیر می بینید.

111

 

2. زمانی که برنامه ی مورد نظرتان را باز می کنید،یک ایکون در تسک بار ظاهر می شود،همانند عکس پایین.بر روی آیکون که در تسک بار ظاهر شده است،راست کیک کنید و گزینه ی Pin this program to taskbar را انتخاب کنید.

2

 

به همین راحتی که به شما آموزش دادیم    و می توانید این کار را انجام دهید.اگر به مشکل برخورد کردید می توانید از قسمت پشتیبانی ویندوز 10  استفاده کنید.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر