تنظیمات آیکون های نوار وظیفه درویندوز 10

تنظیمات آیکون های نوار وظیفه درویندوز 10

تنظیمات آیکون های نوار وظیفه در ویندوز 10

اگر دنبال کننده ی مطالب آموزشی و خبرهای ویندوز 10 گروه Faceit باشید،می دانید که در بخش های مختلف نکات کاربری را به کاربران ویندوز 10 آموزش داده ایم.برای مثال "چگونه برنامه ها را در تسک بار ویندوز 10 پین کنیم " و یا مطالب دیگر.

حالا در این قسمت به شما خواهیم گفت که چگونه، آیکون های سمت راست نوار وظیفه و یا همان تسک بار را تنظیم کنید تا دلخواهتان باشد.

 

1.به قسمت تنظیمات Seeting بروید.فرمان کوتاه کیبورد باز کردن تنظیمات دکمه ی ویندوز و کلید I است.Windows key + I.زمانی که پنجره ی تنظیمات باز شد، قسمت سیستم System را انتخاب کنید تا باز شود. سپس بر روی Notifications & actions کلیک کنید تا پنجره ی آن باز شود.

1

 

 

2. بر روی Turn system icons on or off کلیک کنید.

2

 

 

3.هر آیکونی را که می خواهید انتخاب کنید.می توانید همه ی آیکون ها را فعال کنید و یا آن هایی را که می خواهید فعال کنید.آیکون های موجود در این قسمت بر روی قرار گرفتن در قسمت راست تسک بار یا نوار وظیفه عبارت است از:ساعت،صدا،شبکه،پاور،شاخص ورودی که مربوط به کیبورد است یا همان Input Indicator، لوکیشن و اکشن سنتر.

3

می توانید به وسیله ی قسمت On و Off که در جلوی هر یک وجود دارد،گزینه ها را فعال و یا غیر فعال کنید.اگر در این کار به مشکل برخورد کردید می توانید از قسمت پشتیبانی ویندوز 10 کمک بگیرید و یا با گروه Faceit در میان بگذارید.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر