کدام گوشی راحت تر تعمیر می شود؟

کدام گوشی راحت تر تعمیر می شود؟

موسسه iFixit لیستی از گوشی‌های 2016 که راحترتر و همچنین گوشی‌هایی که سخت‌تر تعمیر می‌شوند را منتشر کرده است؛ لیستی که پرچمداران بزرگ را از نظر قابلیت تعمیرپذیری آسان باهم مقایسه کرده است.

وقتی به خرید گوشی فکر می‌کنیم عوامل مختلفی را بررسی می‌کنیم. مشخصات گوشی اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و در کنار آن به سیستم عامل گوشی نیز همیشه دقت می‌کنیم. اما نکته دیگری که باید به آن اهمیت دهیم قابل تعمیر بودن گوشی است، زیرا در صورتی که تعمیر گوشی دشوار باشد هزینه بیشتری برای کاربر دارد.

موسسه iFixit لیستی از گوشی‌های  2016 که راحترتر و همچنین گوشی‌هایی که سخت‌تر تعمیر می‌شوند را منتشر کرده است. خوب است بدانید در صدر لیست گوشی‌هایی که تعمیر آنها ساده است گوشی ماژولار LG G5 قرار گرفته است.

جی 5 ال جی امتیاز 8 از 10 گرفته است و iFixit ماژولار بودن این گوشی را علت تعمیر راحت آن دانسته است. پس از جی 5، گوشی پیکسل گوگل و آیفون 7 اپل امتیاز 7 کسب کرده‌اند. اما در این لیست گلکسی اس 7 سامسونگ با امتیاز 3 در ماین گوشی‌هایی که تعمیر آنها دشوار است جای گرفته است.

iFixit مدعی شده در حالی که تمام بخش‌های گوشی سامسونگ ماژولار است اما به نظر می‌رسد تمام گوشی با چسب به هم متصل شده به همین خاطر جدا کردن بخش‌ها از هم دشوار است.

خوب است بدانید که تعمیر سخت گوشی مخالفتی با قبلیت‌های یک گوشی ندارد اما به هر حال گزینه‌ای است که بهتر است موقع خرید آن را مد نظر داشته باشید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر