آخرین گوشی های سامسونگ را برای 30 روز و به صورت مجانی تست کنید

آخرین گوشی های سامسونگ را برای 30 روز و به صورت مجانی تست کنید

آخرین گوشی های سامسونگ را برای 30 روز و به صورت مجانی تست کنید


سامسونگ انتقاد های شدیدی را نسبت به گوشی های هوشمندش در سال های اخیر دریافت کرده است، این انتقادات بیشتر مربوط به طراحی پلاستیکی بدنه و نرم افزار بسیار بد آن را هدف قرار داده بودند. ولی این شرکت کره ی جنوبی، این ایرادات را رفع نموده است.
کمپین تست سخت افزاری این شرکت به دارندگان آیفون در آمریکا اجازه می دهد تا گلکسی نوت 5، گلکسی اس 6 و یا گلکسی اس 6 ادج (به دلایلی گلکسی اس 6 در این کمپین شرکت داده نشده است) را برای مدت 30 روز و با پرداخت تنها یک دلار بیازمایند.
سامسونگ هزینه ی برقراری ارتباطات تلفنی مربوط به گوشی شما را هم برای مدت 30 روز تقبل می کند. همچنین دکمه ی هوشمندی را در نظر گرفته تا به کمک آن بتوانید داده های موجود بر روی آیفونتان را به گوشی انتخابیتان برای تست انتقال دهید. همچنین 5 روز 30 روز گفته شده را برای پس دادن دستگاه سامسونگ تحت اختیارتان به شما اختصاص داده است.
با این کار سامسونگ امیدوار است که در این مدت زمان عاشق این گوشی موبایل شده و گوشی گلکسی خودتان را خریداری نمایید، یا حداقل زمانی که به یک گوشی جدید نیاز دارید این گوشی ها را نیز به عنوان گزینه هایی مد نظر داشته باشید. حتی اگر این طور نشود، شما یک گوشی را با قیمت 1 دلار آمریکا امتحان نموده اید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر