گوشی هوشمند شیائومی Mi 4c با دوربین 13 مگاپیکسلی

گوشی هوشمند شیائومی Mi 4c با دوربین 13 مگاپیکسلی

یکی از محبوبترین گوشی های هوشمند اندرویدی در چندماه گذشته توسط شیائومی عرضه شد. این گوشی که Mi4i نام داشت هم اکنون نیز در چندین کشور برای فروش موجود می باشد. بعد از آن، شرکت چینی از نسخه ی اصلاح شده ی Mi 4i خبر داده است.


ولی Mi 4i این گوشی تنها گوشی هوشمند اندرویدی شیائومی در رده ی متوسط نیست که امسال عرضه شده است، بلکه شیائومی گوشی دیگری را نیز در نمایندگی Tenna عرضه کرده است که Mi 4c نام دارد. این گوشی هوشمند جدید، احتمالا در چند هفته ی آینده به بازار می ¬آید.
صفحه نمایش گوشی جدید، همانند گوشی Mi 4i، یک صفحه نمایش لمسی 5 اینچی است که وضوح تصویر 1080 پیکسلی را داراست.
در داخل گوشی Mi 4c، پردازنده ی هشت هسته ای اسنپدراگون 808 کوالکام، کارت گرافیکی 418 آدرنو و یک رم 2 گیگابایتی قرار گرفته است که گوشی Mi 4i دارای پردازنده ی اسنپدراگون 615 و رم 2 گیگابایتی بود.
از دیگر ویژگی های Mi 4c، حافظه ی داخلی 16 گیگابایتی است که گسترش پذیر هم نمی باشد. بر اساس لیست منتشرشده از نمایندگی TENNA، این گوشی اندروید لولی پاپ 5.1.1 را اجرا می کند و نیز توانایی اجرای MIUI7 را هم داراست.
Mi 4c دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی با فلش با دو LED، زوم خودکار، ضبط ویدئو با وضوح 1080 پیکسلی و نیز یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی می باشد.
این گوشی هوشمند با یک باتری 3100 میلی آمپری به قدرت می رسد و از اتصال به شبکه 4G پشتیبانی می کند. متاسفانه در مورد دو سیم کارته بودن آن، اطلاعی در دست نیست.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر