مایکروسافت مشخصات نهایی و تاریخ عرضه ی سرفیس پرو 4 را اعلام کرد

مایکروسافت مشخصات نهایی و تاریخ عرضه ی سرفیس پرو 4 را اعلام کرد

مایکروسافت مشخصات نهایی و تاریخ عرضه ی سرفیس پرو 4 را اعلام کرد

طبق گزارش ردموندی ها،بعد از واکنش مثبت خریداران به سرفیس پرو 3 و طرفداری کاربران از این تبلت ،باعث شد مایکروسافت به فکر تولید نسل چهارم این تبلت ها باشد.با دریافت نظرات مثبت ردموندی ها پیش بینی کردند که فروش سرفیس 4 هم خوب خواهد بود،بنابراین به این فکر افتادند تا سرفیس 4 را با ویژگی های سخت افزاری بالاتری تولید کنند.

امروز جزئیات بیش تری از این تبلت های نسل چهار منتشر شد.به نظر می رسد طراحی سخت افزاری این تبلت حرفه ای تر است.پردازشگر این تبلت Skylake شرکت اینتل خواهد بود بسیار سریع تر از مدل های قبلی است.رم RAM سرفیس پرو نسل چهارم 16 گیگابایتی خواهد بود.حافظه ی این دستگاه به احتمال زیاد در حالت های 128،256 و 512 و حتی یک ترابایتی خواهد بودSSD این تبلت از بهترین های موجود در مارکت خواهد بود و در مقایسه با سامسونگ بهتر است.اندازه ی صفحه نمایش این تبلت در دو اندازه ی 12 و 14 اینچی عرضه خواهد شد که ردموندی ها اعلام کردند این ویژگی متناسب با کاربری هر فرد است و افراد می توانند اندازه ی دلخواه خود را نسبت به کارایی که در نظر دارند انتخاب کنند.باطری سرفیس پرو چهار از قبلی ها کمی بزرگتر و از نظر کیفی بهتر است همچنین نوع اتصال یو اس بی این تبلت ها USB نوع C خواهد بود.

قبل تر اعلم شده بود که تاریخ احتمالی این تبلت های نسل چهار در اکتبر ماه یعنی اواسط مهر ماه خواهد بود.اما بر اساس گزارش ها عرضه ی این محصول هم زمان با لومیا 940 خواهد بود یعنی در سپتامبر که تقریبا اواسط شهریور ماه می شود.بنابر زمان عرضه ی این محصول انتظار می رود بازار گوشی ها و تبلت ها با ورود محصولات تازه ی سامسونگ و اپل بسیار گرم شود.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر