فروش مدل ۲۰۱۷ کراس‌اورر معروف تویوتا در ایران آغاز شد

فروش مدل ۲۰۱۷ کراس‌اورر معروف تویوتا در ایران آغاز شد

ایرتویا، نماینده عرضه و خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی تویوتا ژاپن در ایران از شرایط فروش نقد و اقساطی تویوتا RAV4 مدل 2017 خبر داد.

برای عرضه این محصول به بازار کشور سه نوع تیپ T2-G، تیپ T3V و در نهایت T3-E در نظر گرفته شده است که به ترتیب تیپ T2-G با قیمت کل 223 میلیون تومانی، تیپ T3-V به قیمت 255 میلیون تومانی و در نهایت تیپ T3-E هم با قیمت 258 میلیون تومانی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که در صورت خرید نقدی، بیمه بدنه یکساله رایگان به مشتریان تعلق می‌گیرد.

از نظر فنی و امکاناتی تویوتا راو4 نیوفیس دقیقا مشترک با مدل قبلی خود است که اگر سنسورهای پارک جلو و آینه‌های تاشو بغل را به عنوان گزینه‌های جدید در تویوتا راو4 نیوفیس فاکتور بگیریم، به گزینه‌های آشنایی همچون پیشرانه 2500 سی سی چهار سیلندر 16 سوپاپ VVTI-DOHC آن می‌رسیم که در دور موتور 6000 دور بر دقیقه می‌تواند قدرتی 177 اسب بخاری و همچنین در دور موتور 4100 هم می‌تواند گشتاوری 233 نیوتن متری تولید کند. جعبه دنده‌ در نظر گرفته شده برای این اتومبیل هم 6 سرعته اتوماتیک از نوع تیپ ترونیک است.

از ساير ويژگي‌های تویوتا راو4 نیوفیس هم می‌توان به کيسه ايمني هوا راننده و سرنشين جلو‌، سيستم ضد سرقت به همراه ايموبلايزر، تنظيم کننده عمودي صندلي راننده، برف پاک کن تناوبی، گل پخش کن، آيينه‌هاي بغل برقي، فرمان هيدروليک/ بشکن/ تلسکوپي، شيشه برقي با محافظ، ريموت کنترل، صندلي عقب تاشو با جاي دست، گرم کن شيشه عقب تايمردار، آيينه‌هاي بغل و دستگيره درب‌ها همرنگ بدنه، سقف کشويي شيشه‌اي (سانروف)، کروز کنترل، صفحه نمايش اطلاعات، صفحه نمايش دماي بيرون، صندلي راننده برقي به همراه تنظيم ارتفاع، رينگ آلومينيومي، چراغ مه شکن جلو و سنسور عقب اشاره کرد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر