مهندس تسلا به تیم متخصص خودروهای اتوماتیک اپل پیوست

مهندس تسلا به تیم متخصص خودروهای اتوماتیک اپل پیوست

مهندس تسلا به تیم متخصص خودروهای اتومایک اپل پیوست


حساب کاربری جیمی کارلسون نشان می دهن که وی تسلا را ترک نموده و وارد شرکت اپل شده است. بر اساس حساب های کاربری موجود در لینکداین، حداقل شش متخصص دیگر تکنولوژی رانندگی خودکا ر و سیستم ها نیز به اپل ملحق شده اند. تلاش هایی که برای دسترسی به تمامی این هفت نفر صورت گرفته ناموفق بوده و اپل نیز در این مورد اظهار نظری ننموده است.
منبع این خبر می گوید که اپل در حال توسعه ی یک خودرو و در حال مطالعه ی تکنولوژی رانندگی خودکار است. ولی مشخص نیست که سازتده ی گوشی های آیفون در حال طراحی وسیله ی نقلیه ای باشد که بتواند به صورت خودکار رانندگی نماید یا خیر.
از ژانویه، شرکت اپل مگان مک کلین، که مهندس AG پیشین فولکس واگن با تخصص در زمینه ی رانندگی خودکار و وینای پالاک کود که یک محقق ارشد دانشگاه کارنگی ملون بوده است را استخدام نموده است.
در ماه اگوست، اپل ژیانکیاو تانگ را که یک مهندس با سابقه ی توسعه ی بینایی ماشین برای سیستم های کمک راننده ای در شرکت تراشه سازی Nvidia بوده است را به استخدام خود درآورد.
وال استریت ژورنال گزارش داد که اپل پاول فورگیل را که قائم مقام آزمایشگاه سیستم های خود مختار در انستیتوی تکنولوژی فدرال سوئیس بوده است را نیز در ابتدای امسال تحت خدمت خود گرفته است.
سیستم های کمک به راننده ی پیشرفته ای که ذکر آنها رفت، یا همان ADAS ها، وظایفی چون نگه داشتن یک وسیله در محدوده ی خیابان یا جاده، و یا رانندگی به صورت خودکار در ترافیک های سنگین را بر عهده داشته و گفته می شود که می توانند امکان به وجود آمدن ماشین هایی که به صورت خودکار رانده می شوند را نیز فراهم آوردند.
بر اساس پروفایل کاربری کارلسون، وی در ماه آگوست به اپل ملحق شده و تحت عنوان یک شغل بی نام و در یک گروه
پروژه ی ویژه مشغول به کار است.
افراد دیگری که اپل آنها را از سپتامبر 2014 به استخدام خود در آورده است، در شرکت های خودرو سازی ای چون BMV، فولکس واگن و فورد، تولید کننده ی قطعات جانبی خودرو ها با نام دلفی، رابرت بوش GmnH و TRW کار نموده بودند و طبق حساب های کاربری لینکد اینشان همگی آنها اکنون عضو Friedrichshafen AGهستند.
در میان افراد استخدامی نام سانجای ماسی که یک مهندس با تجربه در زمینه ی وسایل نقلیه ی اتوماتیک و متصل در شرکت فورد و بسیاری از شرکت های تامین کننده ی دیگر است نیز به چشم می خورد. استفان وبر مهندس پیشین بوش و دارای تجربه در زمینه ی کمک به راننده ی مبتنی بر سیستم های ویدیویی بوده و زومالیاس، یک محقق پیشین دلفی است که تجربه ی وی بیشتر در زمینه ی بینایی ماشین و شناسایی اشیا بوده است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر