6 راه کار برای پیدا کردن یک هاستینگ مناسب برای سرور

6 راه کار برای پیدا کردن یک هاستینگ مناسب برای سرور

6 راه کار برای پیدا کردن یک سرور مناسب شرکت های ارائه دهنده ( web hosting provider ) .

در زیر تعدادی از این موارد را برای شما آورده ایم :
1 : پشتیبانی
اغلب مشتریان کسب و کار های کوچک به دنبال این مطلب هستند تابدانند که چگونه می توانند به سایت های خود دسترسی داشته باشند و چگونه باید از ابزار های مختلف هاست ها (  host ) استفاده نمایند و همچنین آنها سوالات این چنینی بسیاری نیز دارند که همه آنها بر می گردد به میزان و نحوه پشتیبانی که یک شرکت های ارائه دهنده در اختیار مشتری خود قرار می دهد .این یک امر کاملا طبیعی است ، اما گر هاست وب سایت شما به سختی می تواند این موارد را ارائه نماید ، آنگاه شما همه روزه و حتی در هر ساعت از اینکه شرکت های ارائه دهنده تان توان این کارها را ندارد دلسرد خواهید شد و حل نشدن مشکلات بوجود آمده شما را نا امید خواهد نمود . یک پشتیبانی قدرتمند که شرکت های ارائه دهنده وب سایت ارائه می دهد باید به نحوی باشد که هر زمان کاربر نیاز به کمک و راهنمایی داشت ، در همان زمان با یاری او بیاید و بدون محدودیت زمانی برای تماس گرفتن شما با مسئول پشتیبانی با ارائه پاسخ های قاطع و منطقی در برابر پرسش ها و درخواست های مشتری خود ، پاسخگو بودن خود را اثبات نماید .
2 : امنیت
امروزه با وجود افزایش روزافزون هکر های حرفه ای متعدد و همچنین همکاری این هکر ها با یکدیگر برای خراب کاری های مختلف اینترنتی و پدیده جنایات سایبری ، بحث امنیت سایت ها برای محافظت از اطلاعات شرکت ها بسیار پراهمیت بوده و یکی از مولفه های اصلی در انتخاب شرکت های ارائه دهنده به شمار می رود . یک شرکت های ارائه دهنده خوب باید در مقوله امنیت و حفاظت اطلاعات شرکت ها ، بهترین تکنیک ها و روش ها را ارائه نماید . اما در بحث امنیت دو گزینه بسیار حیاتی وجود دارند : یکی از آنها افزایش ایمنی در برابر حملات DDoS است و دیگری تکنولوژی های امنیت وب سایت ها می باشد ، برای نمونهارسال ایمیل های روزانه در زمان های مشخص و ایجاد دسترسی مطلوب از طریق ارتباط SSL روش های خوبی به شمار می روند .
3 : پاداش ها
شرکت های ارائه دهنده هایی وجود دارند که با بی انصافی تمام همه حقوق انسانی کاربران را نادیده می گیرند و فقط به فکر سود خودشان هستند ، این نوع شرکت های ارائه دهنده ها معمولا سعی دارند با عقد قراردادی طولانی مدت کاربر را را مجبور کنند تا پایان زمان قرارداد با آنها همکاری داشته باشند . اما یک شرکت های ارائه دهنده قابل اعتماد و صادق ان است که در مورد نحوه قیمت ها و هزینه ها شفاف باشد و آشکارا آنها را بیان نماید . همچنین چنین شرکت های ارائه دهنده ای بایستی قرارداد های خود را برای مدت زمان کوتاهی منعقد نماید تا کاربر پس از مدتی کار با شرکت های ارائه دهنده در صورت عدم رضایت از آن بتواند آزادانه سراغ شرکت های ارائه دهنده دیگری برود . چنین شرکت های ارائه دهنده ای پاداش ها و امتیازاتی را نیز برای مشتران خود در نظر می گیرد ، مانند دادن کارت تخفیف های متعدد ، کابل کشی رایگان و حتی امتیازات مالی اینترنت .
4 : زمان کار ( زمان دایر بودن )
باوجود افزایش روزافزون هکرهای حرفه ای متعدد و همچنین همکاری این هکرها با یکدیگر برای خرابکاری های مختلف اینترنتی و پدیده جنایات سایبری،  بحث امنیت سایتها برای محافظت ازاطلاعات شرکتها بسیار پر اهمیت بوده و یکی از مولفه های اصلی درانتخاب شرکت های ارائه دهنده به شمارمی رود .یک شرکت های ارائه دهنده خوب باید درمقوله امنیت و حفاظت اطلاعات شرکتها، بهترین تکنیکها و روشها را ارائه نماید . اما در بحث امنیت دو گزینه بسیار حیاتی وجود دارند : یکی از آنها افزایش ایمنی در برابر حملاتDDoSاست و دیگری تکنولوژی های زمان های فعالیت وبسایت ها می باشد،برای نمونه ارسال ایمیلهای روزانه در زمانهای مشخص و ایجاد دسترسی مطلوب از طریق ارتباطSSLروشهای خوبی به شمارمی روند .
5 : مقیاس پذیری
" هاست دهی نامحدود " خیالی بیش نیست . با رشد یک وب سایت متعاقبا نیازهای آن هم به منابعی مانند فرم ذخیره ای ، پهنای باند و همچنین قدرت CPU افزایش پیدا می کند . بالاخره ، گسترش برنامه های متعدد هاست دهی برای کسب و کار های کوچک ، هدف بزرگی به شمار می رود .یک هاست دهی مطلوب وب باید شانه به شانه کاربران خود رشد کند و به هنگام ارتقا و پیشرفت خود هم باید دست مشتری خود را بگیرد نه اینکه هزینه های بیشتری را بر وی تحمیل نماید . چنین شرکت های ارائه دهنده ای نباید بیش از نیاز کاربران خود ، اقدام به فروش ابزار های خود بکند و چیزی بیش از نیاز واقعی شان را به اجبار به آنها بفروشد یا اینکه با برنامه های جدید غیر ضروری هزینه های اضافی از مشتری دریافت نماید . کاربران باید سعی کنند به هنگام ارتقاء خود فقط هزینه اضافی آن را بپردازند نه اینکه پولی به ارزش یک قرارداد کامل را به کارپرداز بدهند .
6: اخلاق حرفه ای
آخرین مورد از توصیه ها توصیه هایی است که در مورد تمرین استفاده از انرژی های پاک و تجدید پذیر در کسب و کار و حفظ آن در سایه شرکت های ارائه دهنده های وب سایت ارائه می شوند . اما آیا انرژی که در این سیستم وجود دارد از یک منبع موقتی و تجدید ناپذیر تامین می شود ؟ یا اینکه آیا نگاه آن به آینده در مورد انرژی نگاهی است که به نوعی انرژی پیوسته و تجدید پذیر منتهی می شود یا خیر ؟
اگر استفاده از انرژی های پاک یکی از سیاست های شرکت شماست ، پس باید این امر را مانند سایر پیشنهادات ارائه شده جدی بگیرید . به عنوان مثال OrangeWebsite ، به صورت کامل با انرژی های پاک و تجدید پذیر اداره می شود . باید از قرار گرفتن این شرکت در یک جزیره خوشحال باشیم زیرا در این جزیره نیروی برق آبی حاصل از گرمای درونی زمین دائمی است و در همه جا به راحتی در دسترس است .
اگر شما این پیشنهادات را در بحث هاست دهی و شرکت های ارائه دهنده ها در نظر داشته باشید خواهید توانست در کمترین زمان به بهترین موردی که مد نظرتان است برسید و بهترین و مناسب ترین شرکت های ارائه دهنده به سرور خود را پیدا کنید .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر