احتمال اضافه‌شدن قابلیت ویرایش توییتر، ویژگی جدید این سایت محبوب

احتمال اضافه‌شدن قابلیت ویرایش توییتر، ویژگی جدید این سایت محبوب

در گفتگویی باز و گسترده با کاربران توییتر در روز پنجشنبه 29 دسامبر، Jack Dorsey مدیرعامل توییتر عنوان کرد که این شرکت در حال بررسی شرایط برای اضافه کردن امکان ویرایش مطالب در این رسانه اجتماعی است. Dorsey پرسش و پاسخ خود از کاربران در توییتر را با این سوال آغاز کرد: "مهترین تغییری که در جهت بهبود یا تغییر توییتر در سال 2017 انتظار دارید چیست؟ "

در گفتگویی باز و گسترده با کاربران توییتر در روز پنجشنبه 29 دسامبر، Jack Dorsey مدیرعامل توییتر عنوان کرد که این شرکت در حال بررسی شرایط برای اضافه کردن امکان ویرایش مطالب در این رسانه اجتماعی است.
Dorsey پرسش و پاسخ خود از کاربران در توییتر را با این سوال آغاز کرد: "مهمترین تغییری که در جهت بهبود یا تغییر توییتر در سال 2017 انتظار دارید چیست؟ "
او پس از طرح این سوال در توییتر، چندین ساعت را صرف بررسی جوابهای بی‌شماری که کاربران دادند، کرد. بیشترین و برجسته‌ترین درخواستی که کاربران داشتند اضافه‌شدن قابلیت ویرایش توییتر بود، قابلیتی که بسیاری دیگر از شبکه‌های اجتماعی آن را دارا هستند. مدیرعامل توییتر با کاربران در مورد اقدامات احتمالی که می‌توان در رابطه با قابلیت ویرایش توییتر انجام داد به بحث و گفتگو پرداخت. یکی از آنها درباره امکان ویرایش اشتباهات تایپی در بازه‌ زمانی محدود یا بدون محدودیت زمانی بود. در این بحث و گفتگو به این موضوع اشاره شد که شیوه ویرایش بدون محدودیت و بلندمدت ممکن است پروسه پیچیده‌ای باشد که نیاز به تغییر نحوه ورود به سیستم داشته باشد.
بعد از گذشت سالی پر از داستانهای مختلف و خبرهای جعلی شبکه‌های اجتماعی و مشکلاتی در رابطه با اذیت و آزارهای آنلاین و اینترنتی، صحبت‌های آزاردهنده و جهت دار، Dorsey به این نکته اشاره کرد که "دادن اختیار و امکان نظارت بیشتر به کاربران در برابر سوء‌استفاده‌ها و توهین‌های اینترنتی و آزاردهنده و مشکلاتی از این دست، اولویت ماست." علاوه بر آن او اعلام کرد که  تیم آنها در حال کار برای یافتن راهی هستند تا قابلیت mention کردن توییت‌هایی که اشاره به کلمات کلیدی خاصی دارند را غیرفعال کنند.
البته هیچکدام از موارد ذکرشده به لحاظ اینکه چه چیزی در واقعیت بر روی این پلتفرم اجرا خواهد شد را تایید نمی‌کنند، اما بطور واضحی تمایل Dorsey  و تیم تحقیقاتی او به تکامل و بهبود توییتر طی سال آینده را نشان می‌دهد.

 

روناک قدیمی

روناک قدیمی

روناک ليسانس عمران داره، كارشناسي ارشد مهندسي ترافيك و حمل و نقل ، آيلتس جنرال ٦.٥ ، وی مدت ١ ساله كه تو پژوهشگاه حمل و نقل ترافيك مشغول به كار هست ، کنجکاو هست که با فناورياي جديد آشنا باشه ، چون يادگيري چيزاي جديد رو كلا دوس داره و همیشه به دنبال یه چالش جدید هست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر