شیوع سردرد در شیراز مردم را نگران کرده است

شیوع سردرد در شیراز مردم را نگران کرده است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: شیوع سردرد به ویژه در غرب شهر مردم را نگران کرده و ادامه این روند سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازد.

به گزارش ایسنا، علی اکبری طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: هیچکس پاسخگو معضل پارازیت‌ها در شیراز نیست و نه وزیر کشور، نه وزیر ارتباطات و نه وزیر بهداشت پاسخ روشنی در این باره نمی‌دهند و این پارازیت‌ها باعث شیوع سردرد، اختلال در شبکه همراه و تلویزیون و مشکلات محیطی شده است.

وی افزود: در غرب شیراز مردم به خاطر مشکلات ناشی از پارازیت‌ها در بسیاری از مسایل زندگی دچار مشکل شده‌اند و لازم است مسئولان اقدامات لازم در این زمینه صورت دهند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


3 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

hasant64

پنج‌شنبه, 16 دی 1395

دیگه شورشودراوردن شبها اینقدرپارازیت زیاد قشنگ میشه عوارضش رو حس کرد.اگر گیج خواب که باشی بازهم نمیتونی بخوابی من که سالی چی بشه سرم درد بگیره الان هرشب سرم درد میکنه و احساس گیجی دارم.اقایون پارازیت اندازخودتون خونواده ندارید یافدارید وفرستادینشون کشورهای دشمن تون

پاسخ

sajad

پنج‌شنبه, 16 دی 1395

اینجا جایی است که جان انسان قربانی هدف و قدرت میشه
چیزه تازه ای نیست...

پاسخ

ij

جمعه, 17 دی 1395

اینها ایرانی نیستن دوست عزیز
یه مشت خیانت کار اجنبی که کارشون همینه

پاسخ

ثبت نظر