گوشی هوشمند Oppo R5s با پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون

گوشی هوشمند Oppo R5s با پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون

آخرین گوشی اندرویدی Oppo دارای ویژگی های قوی سخت افزاری و طراحی زیبایی است. Oppo R5s تنها 4.8 میلی متر ضخامت دارد و به زودی به بازار می آید. این گوشی با قیمت 200 یورو به فروش می رسد و فعلا با رنگ خاکستری عرضه می شود. R5s دارای پردازنده اسنپدراگون 615، هشت هسته ای، 64 بیتی است که دارای یک رم 3 گیگابایتی نیز می باشد.


علاوه بر این، این گوشی دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی است که تا 128 گیگابایت نیز می تواند توسعه داده شود. R5s نیز دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX214، فوکوس خودکار، فلش LED و نیز ضبط ویدئوی full HD است. در جلوی گوشی هم یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار گرفته است.
موضوع تعجب آور اینست که این گوشی سیستم عامل اندروید لولی پاپ ندارد و در عوض، اندروید 4.4.4 کیت کت همراه با واسط کاربری ColorOS بر روی آن اجرا می شود.
به نظر نمی رسد که این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی کند، ولی اتصالاتی مانند Wi-Fi، بلوتوث، GPS، microUSB2.0 و 4G LTE را ارائه می دهد.
همچنین باید توجه داشت که این گوشی توسط یک باتری 2000 میلی آمپری قدرت می گیرد و دارای صفحه نمایش لمسی 5.2 اینچی است و مهم تر اینکه R5s دارای تکنولوژی شارژ سریع می باشد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر