4 دوربین امنیتی مدار بسته‌ی بی‌سیم، با قابلیت دید در شب، برای امنیت خاطر خانواده‌ها

4 دوربین امنیتی مدار بسته‌ی بی‌سیم، با قابلیت دید در شب، برای امنیت خاطر خانواده‌ها

4 دوربین امنیتی مدار بسته‌ی بی‌سیم، با قابلیت دید در شب، برای امنیت خاطر خانواده‌ها


بسیاری از دوربین‌های مدار بسته‌ی بی‌سیم، قابلیت ثبت تصاویر و دید در شب را ندارند و این ضعف باعث تعجب است. چراکه قابلیت ثبت تصاویر در شب‌هنگام برای یک دوربین امنیتی، توانایی مهمی است.
زمانی که در فکر تهیه‌ی یک دوربین مدار بسته‌ی امنیتی برای خانه‌ی خود هستید، توصیه می‌شود که بودجه‌ی بیشتری برای این کار صرف کنید تا دوربین مورد نظر، قابلیت ثبت تصاویر و دید در شب را هم داشته باشد. البته قابلیت دید در شب با کیفیت‌های مختلفی عرضه می‌شوند. از جمله قابلیت‌های دیگری که برای یک دوربین امنیتی ممکن است پیاده شده باشد، می‌توان به حس‌گرهای حرکتی، هشدار از طریق متن و یا پست الکترونیکی اشاره کرد.
Piper NV
این دوربین میدان دید 180 درجه‌ای دارد. برای این دوربین حس‌گرهای حرکتی تعبیه شده است و قادر است با دماسنج و مدارهای دیگری یکپارچه شود. به طور مثال این دوربین قادر است دما، رطوبت و سطح روشنایی و صدا را بررسی کند و در صورتی که وضعیت خطرناکی رخ داده باشد، پیامی در قالب هشدار برای کاربر ارسال می‌شود. این دوربین در دو رنگ سیاه و سفید با قیمت 279 دلار عرضه شده است.

Piper-nv-Black-Angle-med1-300x244
Dropcam Pro
این دوربین میدان دید 130 درجه‌ای دارد و این یعنی که از یک گوشه می‌توان کل یک اتاق را زیر نظر داشت. این دوربین در مقایسه با خیلی از دوربین‌های دیگر، سطح خوبی از جزئیات ارائه می‌دهد. به همراه این دوربین، یک میکروفن و یک بلندگو تعبیه شده است و به این ترتیب کاربر قادر است با کسانی که توسط دوربین مانیتور می‌شوند، ارتباط کلامی برقرار کند. این دوربین به تنهایی به قیمت 199 دلار عرضه شده است.

drop-cam-pro-300x300
D-Link DSC-233OL
این دوربین محیط داخل و خارجی خانه را پوشش می‌دهد. این دوربین در تاریکی محض، تا فاصله‌ی 15 فوتی را پوشش می‌دهد. این دوربین با قیمت 179 دلار به بازار عرضه شده است.

D-link-outdoor-cam-DCS2330LA-3-197x300
Swann ADS-445 SwannEye
این دوربین نسبت به سایرین، حرفه‌ای تر به نظر می‌رسد. این دوربین قادر است میدان دیدی به اندازه‌ی 350 درجه عرضه کند. به کمک یک میکروفن و یک بلندگو، امکان ارتباط دو طرفه فراهم آمده است. این دوربین به قیمت 170 دلار به بازار عرضه شده است.

Swan-swads-445cam 1-300x300


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر