با گجت Flow از میزان آلودگی هوا با خبر شوید

با گجت Flow از میزان آلودگی هوا با خبر شوید

در نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس یک گجت بسیار جالب و کاربردی در حوزه محیط زیست با نام Flow معرفی شد. این گجت می‌تواند آلودگی هوا را شناسایی و کاربر را از محیط آلوده دور کند.

شرکت Plume Labs در جریان نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس ایلات متحده آمریکا از یک گجت بسیار کاربردی اما عجیب و غریب رونمایی کرد که برای جوامع امروزی در حوزه محیط زیست و سلامت کارایی بسیار بالایی دارد.​

گجت Flow قادر است تا میزان آلودگی هوا را شناسایی کند و به شما در رابطه با وضعیت آلودگی منطقه‌ای که در آن حضور دارید هشدارد دهد تا شما را از حضور در مناطقی با درجه بالای آلودگی هوای بالا خودداری کنید. همچنین این گجت علاوه بر اینکه به شما اطلاعات می‎‌دهد، از شما نیز اطلاعاتی را دریافت و به سرور این شرکت منتقل می‌کند.  درواقع گجت Flow یک گجت اطلاعات محور است که بخش عمده این اطلاعات از سوی کاربران به دست خواهد آمد پس در این صورت اگر  شما به وضعیت سلامت خود کمک نکرده باشید، به سلامت دیگر صاحبان گجت Flow کمک بسیار زیادی کرده‌اید.

از ویژگی‌های گجت محیطی زیستی Flow باید به قابلیت اتصال با نرم افزار مخصوص به سیستم عامل اندروید و iOS اشاره داشت که با این قابلیت می‌توانید هشدارهایی مبنی بر وضعیت آلوگی هوا در منطقه‌ای که قرار دارید را دریافت کنید و از سلامت و وضعیت هوا با خبر شوید. در گجت Flow از 12 عدد ال‌ ای دی رنگی استفاده شده ارست که بر اساس وضعیت آلودگی هوا رنگ این الی ای دی های رنگی تغییر پیدا می‌کند. از مزایای طراحی این گجت باید به ابعاد نسبتا کوچک اشاره داشت که می‌توان آن را به کوله پشتی متصل کرد و علاوه بر استفاده از مزایی آن، کیف خود را زیباتر کنید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر