نوکیا 6 گوشی اندرویدی نوکیا رسما معرفی شد

نوکیا 6 گوشی اندرویدی نوکیا رسما معرفی شد

نوکیا از اولین گوشی اندرویدی خود پرده برداشت؛ نوکیا 6، که قرار است در بازار چین عرضه شود و قیمتی حدود 245 دلار دارد.

در روزها و هفته‌های اخیر خبرهای زیادی در مورد گوشی اندرویدی نوکیا شنیدیم و عکس‌هایی نیز از بسته‌بندی این گوشی فاش شد؛ عکس های که در کنار نمایش عکس دو طرف گوشی، از مشخصات گوشی نیز پرده بداشت. خوب است اشاره کنیم عکس بدنه جلویی و پشت گوشی شبیه همان طرحی بود که اواخر سال گذشته دیدیم.

اکنون نوکیا از اولین گوشی اندرویدی خود پرده برداشت؛ نوکیا 6، که قرار است در بازار چین عرضه شود و قیمتی حدود 245 دلار دارد.

از مشخصات ذکر شده برای گوشی اندرویدی نوکیا، اکنون می دانیم نوکیا 6 با اندروید 7.0 نوقا عرضه می‌شود و نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن FHD و شیشه 2.5D دارد. تراشه این گوشی اسنپدراگون 430 کوالکام است. 4 گیگابایت رم در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه با اسلات کارت حافظه برای ارتقاء حافظه داخلی و پشتیبانی از دو سیم‌کارت برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی Nokia D1C 16 مگاپیکسلی همراه با فوکوس خودکار فازی و دوربین جلوی آن 8 مگاپیکسلی است. باتری نوکیا 6 ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی دارد و سنسور اثر انگشت نیز در این گوشی دیده می شود.

بازار چین با 552 میلیون کاربر یکی از مهمترین بازارها است و به همین خاطر نوکیا 6 نیز همچون بسیاری از گوشی‌ها در این بازار عرضه شده است. احتمالا در کنگره موبایل بارسلون خبرهای بیشتری از نوکیا و گوشی های جدیدش خواهیم شنید. پس منتظر باشید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر