مایکروسافت امسال یک سرفیس فون جدید را روانه بازار می‌کند

مایکروسافت امسال یک سرفیس فون جدید را روانه بازار می‌کند

شرکت مایکروسافت می‌خواهد با تولید یک سرفیس فون جدید، دوباره وارد بازار گوشی‌های هوشمند شود و پیش‌بینی شده که مشخصات این سرفیس فون (Surface Phone) متفاوت از گوشی‌های هوشمند بازار باشد. به عنوان مثال، قوی‌ترین دوربینی که تا به حال کارل زایس (Carl Zeiss) تولید کرده بر روی این گوشی هوشمند نصب خواهد شد.

این طور که به نظر می‌رسد، درست بعد از پروژه لومنیا (Lumnia) بوده که کارشناسان مایکروسافت به فکر طراحی سرفیس فون جدید افتاده‌اند. گفته شده که این سرفیس فون در واقع فبلتی از برند سرفیس بوده و لوگوی مایکروسافت را دارد. عکس‌های منتشر شده از این فبلت، توری مشبک بلندگو را در بالای آن و همچنین جک هدفون 3.5 میلی‌متری را نشان می‌دهد. البته در پایین گوشی نیز یک بلندگو نصب شده که در کنار آن پورت یو اس بی تایپ سی قرار دارد. منابع خبری اعلام کرده‌اند که این فبلت مجهز به چیپ پردازشی اسنپدارگون 835 کوالکام و سیستم عامل ویندوز 10 خواهد بود.

مایکروسافت روی سرفیس فون جدید سرمایه گذاری زیادی کرده و گفته شده که در سال جاری میلادی نسخه‌های آزمایشی این فبلت وارد بازارهای منتخب خواهند شد تا در صورت وجود هر گونه نقصی در این فبلت، مایکروسافت آن رفع کرده و بعد گوشی را روانه بازار‌های جهانی کند.

از عکس‌های درز کرده بر روی وب‌سایت‌های مختلف به نظر می‌رسد کار کردن با این فبلت هیجان‌انگیز باشد اما هنوز مایکروسافت خبری از زمان عرضه سرفیس فون جدید به بازار منتشر نکرده‌ است. مهم نیست که چه زمانی مایکروسافت سرفیس فون را رونمایی کند چیزی که مهم خواهد بود به وجود آمدن بازار داغ رقابتی در بازار گوشی‌های هوشمند است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر