تبلت ال جی G Pad II با پردازنده اسنپدراگون 800

تبلت ال جی G Pad II با پردازنده اسنپدراگون 800

ال جی، امروز، از رونمایی پیشرفته ترین مدل تبلت G Pad با نام G Pad II 10.1، در ماه آینده خبر داد. همانطور که از نام آن مشخص است، این تبلت یک صفحه 10.1 اینچی با کیفیت 1920×1200 دارد.


ویژگی های دیگر این تبلت شامل پردازنده اسنپدراگون 800 با 2.26  گیگاهرتز، رم دو گیگابایتی، حافظه 16 گیگابایتی، اسلات کارت microSD و Wi-Fi می شود. یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی دو مگاپیکسلی نیز در جلو قرار دارد. ضخامت این تبلت 7.8 میلی متر است و دارای یک باتری 7400 میلی آمپری می باشد.
Chris Yie، مدیرعامل فروش در شرکت ال جی گفته است: "این تبلت در پاسخ به بازخورد و نیاز مصرف کنندگان طراحی شده و برای استفاده های چندرسانه ای توسعه داده شده است. خریداران معمولا به دنبال صفحه نمایش بزرگ، باتری های بزگتر و کارآیی سریع بدون افزایش قیمت هستند. G Pad II می تواند این نیازها را برآورده کند."
از نظر نرم افزاری، اندروید 5.1.1 لولی پاپ بر روی این تبلت اجرا می شود. نرم افزارهای دیگری نیز مانند Reader Mode، Dual Window و QuickMemo+ نیز در این تبلت نصب شده است که دو نرم افزار آخری، در بین تمام تبلت های ال جی مشترک هستند ولی Reader Mode یک نرم افزار جدید در G Pad II است. با استفاده از این نرم افزار، نور آبی از صفحه کاهش می یابد تا برای خواندن کتاب های الکترونیکی راحت تر باشد.
این تبلت در ماه آینده در برلین به نمایش گذاشته می شود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر