تست اسنپدراگون 820 برای گوشی S7 توسط سامسونگ

تست اسنپدراگون 820 برای گوشی S7 توسط سامسونگ

طبق شایعات منتشر شده، سامسونگ در حال تست سیستم روی تراشه جدید کوالکام با نام اسنپدراگون 820، در آزمایشگاه های خود می باشد. این شرکت الکترونیکی کره جنوبی در تلاش است تا برای تراشه گوشی هوشمند بعدی خود بین اکسینوس و اسنپدراگون 820، یکی را انتخاب کند.


در گوشی گلکسی نوت 4، سامسونگ از هر دو تراشه اکسینوس و اسنپدراگون استفاده کرد ولی امسال، سامسونگ تنها از تراشه های اکسینوس در گوشی های خود بهره برده است. بر اساس آخرین گزارشات نیز، تراشه های اکسینوس با مودم LTE یکپارچه شده اند که این، به این معنی است که سامسونگ می تواند همچنان به استفاده از این تراشه ها ادامه دهد.
سامسونگ به این دلیل از تراشه های اسنپدراگون در گوشی های تولید امسال خود استفاده نکرد که تراشه ی اسنپدارگون 810 گرمای زیادی را متحمل می شد و هم اکنون نیز سامسونگ برای استفاده از اسنپدراگون 820، در تردید است و ممکن است از این تراشه در گوشی گلکسی S7 استفاده نکند ولی اگر کوالکام توانسته باشد مشکلات اسنپدراگون 810 را مهار کند، ممکن است سامسونگ از همین تراشه در S7 استفاده کند.
سیستم روی تراشه اسنپدراگون 820 دارای هسته های ترکیبی، کارت گرافیکی آدرنو 530 و قابلیت اتصال LTE Cat.10 می باشد. این تراشه با تکنولوژی 14nm FinFET تولید شده است که شبیه به اکسینوس 7420 می باشد. حداقل به صورت تئوری می توان گفت که اسنپدراگون 820، نسبت به اسنپدراگون 810 ویژگی های بالاتری دارد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر