جزییات جدیدی در مورد گوشی شیائومی Redmi Note 4!

جزییات جدیدی در مورد گوشی شیائومی Redmi Note 4!

شیائومی، سازنده چینی محبوب، تصمیم دارد که هفته آینده یک ردمی جدید را وارد بازار کند. این سازنده اخیرا دعوت نامه های خود را برای یک رویداد خبری که قرار است در شهر دهلی در تاریخ 19 ژانویه ( 30 دی ) برگزار شود، منتشر کرده است. شایعه های جدید از این امر حکایت می کنند که ردمی نوت 4 شیائومی قرار است که در این رویداد در اختیار کاربران قرار گیرد.

ردمی جدیدی در ماه اوت ( 11 مرداد تا 10 شهریور) معرفی شد و هم اکنون بعد از گذشت 5 ماه از این معرفی به کشور پهناور هند رسیده است. مدلی که از این محصول در کشور چین به فروش رسید یک پردازشگر ده هسته ای مدیاتک MT6797 هلیو X20 را بر روی خود داشت اما انتظار می رود که مدل جدید با یک پردازشگر هشت هسته ای کوالکام اسنپدراگون 625 وارد بازار کشور هند شود. 

ردمی نوت 4 جانشین مدل ردمی نوت 3 است، محصولی که بیشترین میزان فروش آنلاین را در کشور هند داشت و موفقیت های بزرگی را برای شیائومی در این کشور به ارمغان آورد. سازنده چینی به دلیل محبوبیت گسترده اش در کشور هند سال قبل توانست درآمدی بیش از 1 میلیارد دلار را از بازار این کشور کسب کند. شیائومی در حال حاضر جز 3 برند اول وارد کننده گوشی به کشور هند می باشد.

مشخصات ردمی نوت 4

ردمی نوت 4 به یک نمایشگر 5.5 اینچی IPS فول اچ دی 1080 در 1920 پیکسلی با تراکم پیکسل 401ppi، رم 2 و 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 و 64 گیگابایتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار تشخیص حالت، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری اچ دی و یک باتری قدرتمند 4100mAh مجهز هست. 

از دیگر مشخصات این محصول می توان به یک اسکنر اثر انگشت، وای فای دو بانده 802.11ac، بلوتوث 4.2 Low Energy، رادیو اف ام، پورت میکرو USB 2، جی پی اس GLONASS، پورت مادون قرمز، 4G LTE با قابلیت پشتیبانی VoLTE و سیستم عامل MIUI 8.0 ( بر مبنای اندروید 6 مارشمالو ) اشاره کرد.

منبع خبر: ANDROID GEEKS

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر