مشخصات گوشی هواوی P10 Plus منتشر شد!

مشخصات گوشی هواوی P10 Plus منتشر شد!

این گوشی هوشمند قرار است که در کنگره جهانی موبایل 2017 در ماه فوریه ( 13 بهمن تا 13 اسفند ) در معرض عموم قرار گیرد.

هواوی در CES 2017 از هیچ گوشی پرچم داری رونمایی نکرد و در واقع تنها گوشی میت 9 را با قابلیت پشتیبانی الکسا (Alexa) وارد بازار آمریکا ساخت. به نظر می رسد که این سازنده در نظر دارد که بهترین محصولاتش را در بزرگ ترین رویداد جهانی گوشی های همراه که قرار است در ماه فوریه برگزار شود، در معرض عموم قرار دهد.

انتظار می رود که سازنده چینی در این رویداد از گوشی های P10 و P10 پلاس رونمایی کند و آن ها را در ماه مارس و آوریل ( 11 فروردین تا 11 اردیبهشت 96 ) وارد بازار سازد. برخی از مشخصات این دو محصول هم اکنون در فضای مجازی منتشر شده است. 

طبق جزییاتی که توسط یک منبع خبری با نام آنژئو (Anzhuo) منتشر شده است گوشی هواوی P10 پلاس به یک نمایشگر 5.5 اینچی QHD AMOLED، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 256 گیگابایتی، پردازشگر2.3GHz  هشت هسته ای 64 بیتی Kirin 960 و واحد پردازش گرافیکی Mali G71 مجهز می باشد.

گوشی جدید رده بندی IP68 را دارد و از یک دوربین دوقلو نیز بهره می برد!

این احتمال وجود دارد که سازنده چینی در ساخت دوربین اصلی گوشی جدیدش از لنز های Leica استفاده کرده باشد اگرچه که این موضوع هنوز تایید نشده است؛ علاوه بر این با توجه به این که هواوی مدل میت 9 را با قابلیت آمازون الکسا (Amazon Alexa) وارد بازار کشور آمریکا کرد می توان انتظار داشت که P10 پلاس به یک فناوری AI نیز مجهز شده باشد.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری این محصول منتشر نشده است با وجود این منابع خبری اعلام کرده اند که این گوشی هوشمند قابلیت شارژ بی سیم را پشتیبانی می کند و رده بندی مقاومتی IP68  را نیز بر روی خود دارد.

تصاویر منتشر شده از گوشی هواوی P10 پلاس نشان داده اند که این گوشی هوشمند از یک قاب فلزی بهره می برد؛ طبق جزییات این تصاویر دکمه های پاور/ قفل و صدای گوشی در سمت راست این دستگاه نصب شده اند. گوشی جدید از یک فلش LED برای دوربین اصلی، اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در پشت گوشی، دکمه فیزیکی خانه و یک نمایشگر انحنا دار دولبه نیز بهره می برد.

این جزییات هنوز تایید نشده اند از این رو توصیه می شود که با چشم تردید به آن ها نگاه کنید. مشخصات منتشر شده شباهت زیادی به مشخصات گوشی P10 هواوی دارند با وجود این می توان انتظار داشت که هواوی همان طور که گفته شد از یک رم 6 گیگابایتی و نمایشگر منحنی شکل در ساخت گوشی جدیدش استفاده کند.

منبع خبر: softpedia

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر