ال جی G6 با یک نمایشگر QHD LCD می آید!

ال جی G6 با یک نمایشگر QHD LCD می آید!

سازنده کره ای تایید کرده است که این محصول را ماه دیگر در اختیار کاربران قرار می دهد؛ طبق اطلاعات موجود این گوشی هوشمند به یک نمایشگر 5.7 اینچی با نسبت تصویر 18:9 مجهز می باشد.

ال جی دیسپلی (LG Display) اخیرا از یک نمایشگر جدید و جالب برای گوشی های هوشمند رونمایی کرده است؛ محصولی که قرار است در ساخت نسل جدید گوشی های پرچم دار این سازنده به کار رود. به نظر می رسد که ال جی تایید کرده است که می خواهد مدل G6 را ماه آینده در اختیار کاربران بگذارد.

G6 از یک نمایشگر 5.7 اینچی 1440 در 2880 پیکسلی QHD با تراکم پیکسل 564ppi و نسبت تصویر 18:9 بهره می برد از این رو اولین گوشی هوشمندی می باشد که قرار است که با یک نمایشگر QHD LCD و چنین نسبت تصویری وارد بازار شود. رزولوشن و تراکم پیکسل این نمایشگر از رزولوشن و تراکم پیکسل نمایشگرهای عادی QHD LCD بیشتر است. 

دکتر بیونگ کو کیم، یکی از معاونان ارشد ال جی دیسپلی، در مورد این نمایشگر مطلب زیر را اعلام کرده است:

" ما می خواهیم به واسطه این نمایشگر جدید و متفاوت تجربه بهتری را در اختیار کاربران بگذاریم. ال جی دیسپلی همچنان به مطرح کردن استانداردهای جدید بر مبنای فناوری های متمایز در ساخت نمایشگرهای با کیفیت برای گوشی های همراه، ادامه می دهد."

کیفیت تصویر بهتر در کنار کاهش 30 درصدی مصرف انرژی باتری!

نمایشگر جدید ال جی فناوری inTOUCH سازنده کره ای را در خود دارد و سریع تر به فرامین کاربر پاسخ می دهد. این نمایشگر باریک تر و سبک تر می باشد، کمتر از 1 میلی متر ضخامت دارد و در مقایسه با نمایشگرهای استاندارد QHD LCD حاشیه عرضی آن 10 درصد و حاشیه فوقانی آن 20 درصد کاهش یافته است.

در این نمایشگر میزان پراکنش نیز 10 درصد افزایش یافته است؛ این امر موجب شده که در کنار بهبود میزان شفافیت نمایشگر و کیفیت نمایش تصاویر در مکان های خارج از خانه، میزان مصرف انرژی باتری این نمایشگر تا 30 درصد در مقایسه با نمایشگرهای استاندارد QHD LCD کاهش یابد.

گفته شده است که ال جی می خواهد گوشی G6 را با نمایشگر جدیدش وارد بازار کند؛ طبق اطلاعات موجود این گوشی هوشمند به یک دوربین دوقلوی اصلی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835 و پورت USB نوع C نیز مجهز است و فاقد طراحی مدولار می باشد. 

منبع خبر: softpedia

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر