P2، زره پوش جدیدی از طرف لنوو!

P2، زره پوش جدیدی از طرف لنوو!

چند وقتی بود که خبرهایی مبنی بر عرضه گوشی لنوو P2 در فضای مجازی پخش میشد؛ این رویداد امروز توسط سازنده چینی رسمی شد. لنوو امروز اعلام کرد که می خواهد این گوشی هوشمند را در دو مدل با برچسب های قیمت 251 دلاری و 266 دلاری وارد بازار کشور هند کند.

برجسته ترین ویژگی گوشی جدید لنوو باتری قدرتمند 5100mAh آن می باشد که به گفته سازنده این گوشی هوشمند می تواند با یک بار شارژ به مدت 3 روز متوالی به لطف فناوری شارژ 24W این دستگاه را روشن نگه دارد. P2 برای اولین بار در نمایشگاه IFA 2016 با یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی سوپر AMOLED در معرض عموم قرار گرفت. 

این گوشی هوشمند از یک پردازشگر هشت هسته ای 2GHz کوالکام اسنپدراگون 625، واحد پردازش گرافیکی Adreno 506، حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 128 گیگابایت و رم 3 و 4 گیگابایتی بهره می برد.

از دیگر مشخصات این محصول دو سیم کارته هيبريدی می توان به یک پنل پشتی پلاستیکی با قاب فلزی داخلی، سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز به فلش دو مرحله ای LED، گشودگی f/2.0، قابلیت فیلم برداری 4K و فوکوس خودکار تشخیص حالت، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در دکمه خانه و قابلیت های اتصالی 4G VoLTE، وای فای 802.11 b/g/n، بلوتوث 4.1 LE، NFC، جک 3.5 میلی متری صوتی، رادیو اف ام و تقویت کننده TI اشاره کرد؛ این گوشی هوشمند قابلیت شارژ کردن سایر وسایل الکترونیکی را نیز دارد.

مانند سایر گوشی هایی که اخیرا توسط لنوو عرضه شده این دستگاه نیز به فناوری TheatreMax مجهز گردیده است تا یک تجربه VR بهتر را در اختیار کاربر بگذارد. این گوشی هوشمند احتمالا در هند در رقابت با گوشی زن فون مکس (ZenFone Max) ایسوس قرار می گیرد. 

منبع خبر: ANDROID GEEKS

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر