UMi Z، ترکیبی از قطعاتی قدرتمند در قالب یک گوشی هوشمند!

UMi Z، ترکیبی از قطعاتی قدرتمند در قالب یک گوشی هوشمند!

چه عاملی امروزه یک گوشی هوشمند را در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار برجسته تر می سازد؟ یک طراحی خوب که شما را در کنار سایر افراد خجالت زده نکند؟ قالبی مهندسی تا به نگه داشتن گوشی در دست کمک کند؟ بدنه ای فلزی که احساس خوبی را در دست ایجاد کند؟ و یا دوربین هایی قدرتمند که تصاویر خوبی را در اختیار کاربر بگذارند؟ حقیقت این است که گوشی جدید شرکت Umi همه این ویژگی ها را در کنار هم در خود جای داده است.

گوشی جدید این سازنده UMi Z نام دارد و علاوه بر مشخصات فوق می تواند یک عملکرد بسیار خوب را نیز در کنار یک باتری بسیار قدرتمند با قیمتی بسیار رقابتی در اختیار کاربران بگذارد. این دستگاه از یک بدنه فلزی، نمایشگر 5.5 اینچی 1080 در 1920 پیکسلی شارپ مجهز به فناوری MiraVision برای ارائه رنگ های بهتر با حاشیه های بسیار باریک، پردازشگر ده هسته ای سه خوشه ای 2.6GHz هلیو X27 مدیاتک و رم 4 گیگابایتی ساخته شده توسط سامسونگ بهره می برد.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به یک حافظه داخلی 32 گیگابایتی مجهز به تراشه eMMC 5.1 سامسونگ با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 256 گیگابایت، دوربین های سلفی و اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز به سنسورهای سامسونگ، باتری 3,780mAh ساخته شده توسط سونی و سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو که به زودی به اندروید 7 نوقا ارتقاء می یابد، اشاره کرد. 

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که دوربین اصلی این دستگاه به یک فلش 4 مرحله ای LED، فوکوس خودکار تشخیص حالت و فوکوس خودکار لیزری نیز مجهز شده است تا تصاویر دقیق تری را در اختیار کاربران بگذارد. 

UMi Z در حالت حاضر در چند سایت به صورت آنلاین با قیمت 219.99 دلار پیش فروش شده است. سازنده این دستگاه گفته است که می خواهد فروش آن را به صورت جهانی از تاریخ 25 ژانویه ( 6 بهمن ) با قیمت 279.99 دلار شروع کند که البته با توجه به بازار فروش و روندهای مالیات گیری امکان تغیر این قیمت نیز تا حدی وجود دارد.

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر