31 شهریور تاریخ عرضه ی آفیس 2016

31 شهریور تاریخ عرضه ی آفیس 2016

31 شهریور تاریخ عرضه ی آفیس 2016 خواهد بود.

پیش از این مایکروسافت اعلام کرده بود که ورژن نهایی آفیس را در شهریور عرضه می کند اما تاریخ آن را به صورت قطعی اعلام نکرده بودند. اما بعد از خبرهایی مختلف ویندوز 10 ، نوبت به آفیس رسیده است.یک سایت آلمانی که تا به حال اخبار زیادی از اطلاعات درز شده از مایکروسافت را منتشر می کرد، اعلام کرد که آفیس 31شهریور در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.این خبر بر اساس یک تصویر بود که طبق گفته از مایکروسافت به بیرون درز کرده است.البته روند کاری این سایت و سایت های مشابه این است که هر کدام منابع خبری خود را در کمپانی های مختلف دارند و این افراد عامل درز برخی اطلاعات به رسانه ها هستند.

 

عکسی که منبع این خبر است و سایت آلمانی آن را منتشر کرده                                                                                                  

عکسی که منبع این خبر است و سایت آلمانی آن را منتشر کرده 

 

پیش از این مایکروسافت ورژن منطبق با مکِ آفیس 2016 را در ماه جولای یعنی مرداد ماه برای سیستم عامل های ios منتشر کرد. آفیس 2016 به طور حتم برای ویندوزفون و نسخه ی ویندوز 10 تبلت ها هم به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.البته مایکروسافت از تاریخ مشخصی برای انتشار آن صحبت نکرده است.

 

اخبار مرتبط:

مایکروسافت برنامه جدید آفیس خود را برای ویندوز 10 منتشر کرد

مایکروسافت شکست را پذیرفت؛ پایان عمر مایکروسافت اج نزدیک است

بار دیگر مایکروسافت کاربران را مجبور به استفاده از اج می کند

مایکروسافت رسماً گیت هاب را خرید

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر