گوشی های تاشوی گلکسی X1 و X1 پلاس به زودی وارد بازار می شوند!

گوشی های تاشوی گلکسی X1 و X1 پلاس به زودی وارد بازار می شوند!

می توان گفت که احتمالا بزرگ ترین رویداد بعدی دنیای گوشی های همراه عرضه گوشی های تاشو در بازار می باشد. این اولین باری نیست که خبرهایی در ارتباط با این محصولات منتشر می شود اما به نظر می رسد که سامسونگ می خواهد در آینده ای نزدیک اولین مدل از این گوشی های هوشمند را وارد بازار کند.

در طول چند هفته گذشته پتنت ها و تصاویر تبلیغاتی زیادی از این سری از گوشی های جدید سازنده کره ای منتشر شده و حال این سازنده تصاویر واقعی محصول جدیدش را منتشر کرده است؛ تصاویری که به نوعی به ما نشان می دهند که این نسل از گوشی های گلکسی قرار است که با چه ظاهری وارد بازار شوند.

گوشی های تاشوی سامسونگ با نام گلکسی X وارد بازار می شوند. به گفته سایت وبیو (Weibo) سامسونگ در نظر دارد که مدل گلکسی X1 را با نام سری SM-X9000 و مدل گلکسی X1 پلاس را با نام سری SM-X9050 در اختیار کاربران بگذارد. گفته شده است که این دو گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو وارد بازار می شوند اما امکان دارد که این سیستم عامل در هنگام عرضه به اندروید نوقا تغییر یابد. 

هنوز باید اطلاعات زیادی در مورد این گوشی ها منتشر شود اگرچه که جدیدترین شایعه ها از این امر حکایت می کنند که این دو گوشی در سه ماهه سوم سال 2017 وارد میدان می شوند. 

منبع خبر: nextpowerup

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر