توییتر به زودی به شما اجازه می دهد توییت های خود را ویرایش کنید

توییتر به زودی به شما اجازه می دهد توییت های خود را ویرایش کنید

توییتر قصد دارد به زودی امکان ویرایش توییت ها را فراهم کند.

توییتر قصد دارد کاری کند تا بتوانید توییت های خود را ویرایش کنید. این قابلیت چیزی است که از سال 2006 همه از توییتر می خواستند. حال می دانیم که با این که این اتفاق هفته یا ماه دیگر نخواهد افتاد اما توییر آن را در برنامه هایش گذاشته است. 
در ده سالی که توییتر وجود دارد، این شبکه اجتماعی تغییرات بزرگی کرده است. چیزی که روزی شبکه اجتماعی مبتنی بر متن بود، حال رسانه دوست و هشتگ دوست شده است. اما یک چیز که تغییر نکرده امکان ویرایش توییت هاست که واقعا آزار دهنده است. 
هرکسی که این مقاله را می خواند احتمالا توییتی پست کرده که چند دقیقه یا چند ساعت بعد پشیمان شده است. البته می توانید پست ها را حذف کنید، اما گاهی اوقات نمی خواهید این کار را بکنید، چرا که ممکن است غلط املایی داشته باشید و یا فکر کنید که می توانستید بهتر جمله بندی کنید. چیزی که قابلیت ویرایش می توانست آن را برطرف کند. 
فیسبوک این امکان را به شما می دهد که استاتوس ها و جواب های خود را ویرایش کنید. اما به نظر می رسد که توییتر هنوز هم نمی گذارد که مردم احساسات و افکار خود را ویرایش کنند. حداقل تا این لحظه این اتفاق نیوفتاده است. 

قطعا نوعی ویرایش نیاز است 
مدیر عامل توییتر، جک دورسی از کاربران پرسید که دوست دارند چه تغییراتی در سال 2017 در توییتر ایجاد شود. پاسخ ها گاه خیلی جدی و گاه بسیار مسخره بودند. اما بیشترین چیزی که مردم از توییتر خواسته بودند که در سال 2017 تغییر کند قابلیت ویرایش توییت ها بوده است. 
دورسی به بسیاری از درخواست ها پاسخ داد و گفت که قطعا نوعی ویرایش نیاز است و ما به آن فکر می کنیم. 
دورسی همچنین پرسید که آیا کاربران دوست دارند که اشتباهاتشان را در پنجره های کوچک اصلاح کنند یا دوست دارند هر زمان که خواستند بتوانند این کار را انجام دهند. 
هنوز جزئیات این تصمیم مشخص نیست اما چیزی که مشخص است این است که توییتر قصد دارد به ما اجازه دهد تا توییت های خود را ویرایش کنیم که برای کسانی که دیکته ضعیفی دارند بسیار قابلیت بسیار  مهمی است.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر