Wileyfox Swift 2 X، نسل جدید گوشی های متوسط ارزان قیمت!

Wileyfox Swift 2 X، نسل جدید گوشی های متوسط ارزان قیمت!

وایلی فاکس بعد از معرفی سه گوشی در فصل تابستان دوباره اواخر سال قبل چند مدل پیشرفته دیگر را نیز با نام سوئیفت 2 و سوئیفت 2 پلاس با نمایشگرهای 5 اینچی وارد بازار کرد. این سازنده هم اکنون یک عضو 5.2 اینچی دیگر را نیز با نام سوئیفت 2 ایکس به این خانواده اضافه کرده که قرار است با یک برچسب قیمت 269 دلاری وارد بازار شود.

سوئیفت 2 ایکس یک محصول جدید از طرف وایلی فاکس می باشد اما شباهت های زیادی به اعضای قبلی خانواده گوشی های سوئیفت دارد. این گوشی هوشمند در واقع همان سوئیفت 2 پلاس است که به یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی دقیق تر و باتری 3,010mAh مجهز شده و قرار است که با یک بدنه باریک و بلندتر وارد بازار شود.  

این گوشی دو سیم کارته از یک پردازشگر هشت هسته ای 1.4GHz کوالکام اسنپدراگون 430، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی قابل ارتقاء 32 گیگابایتی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی مجهز به سنسور سامسونگ و قابلیت فوکوس خودکار تشخیص حالت، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت، تراشه NFC، پورت USB نوع C و قابلیت پشتیبانی شارژ سریع باتری بهره می برد.

از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به بدنه آلومینیومی آن اشاره کرد که از نظر ظاهر و کیفیت ساخت نیز مانند محصولات قبلی سوئیفت وایلی فاکس می باشد. وایلی فاکس بدنه این مدل را با لبه هایی گود و منحنی شکل پرداخت کرده است که تا حدی نگه داشتن گوشی را در دست راحت تر می کند. 

سوئیفت 2 ایکس سیستم عامل Cyanogen OS 13.1 ( بر مبنای اندروید 6 مارشمالو ) را بر روی خود دارد از این رو کاربران به راحتی می توانند رزولوشن نمایشگر این گوشی را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنند اگرچه که برای برخی از کاربران این سیستم عامل حکم یک پرچم قرمز را دارد زیرا تولید آن از سال دیگر متوقف می شود؛ البته وایلی فاکس گفته است که این توقف عرضه هیچ تاثیری بر روی روند بروزرسانی گوشی های این شرکت نمی گذارد به این نحو که برخی از محصولات این سازنده قبل از بهار سال 2017 ( 11 اسفند 95 تا 10 خرداد 96 ) بروزرسانی جدیدی را بر مبنای اندروید 7 نوقا دریافت می کنند.

سوئیفت 2 ایکس عضو کامل کننده خانواده گوشی های جدید اقتصادی وایلی فاکس می باشد که قرار است که با یک رنگ مشکی مایل به آبی وارد بازار شود با وجود این سوالی که در مورد آن مطرح می شود این است که آیا عرضه یک گوشی بزرگ تر لازم بود؟ کاربران بهترین کسانی هستند که می توانند وظیفه پاسخ گویی به این سوال را به عهده بگیرند. 

شما هم اکنون می توانید گوشی های سوئیفت 2، سوئیفت 2 پلاس و سوئیفت 2 ایکس را با قیمت های 195.3، 232.15 و 269 دلار خریداری کنید. نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که سوئیفت 2 پلاس در مقایسه با مدل پایه تنها به یک دوربین بهتر و حافظه بیشتر مجهز می باشد.

منبع خبر: engadget

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر