جزییات جدیدی در مورد گوشی پرچم دار نوکیا 8!

جزییات جدیدی در مورد گوشی پرچم دار نوکیا 8!

تصاویری که به تازگی از گوشی نوکیا 8 منتشر شده است ظاهر بسیار زیبایی را از این محصول به تصویر کشیده اند؛ سازنده فنلاندی گفته است که می خواهد در کنگره جهانی موبایل این دستگاه را در معرض عموم قرار دهد هرچند که کوالکام پیش دستی کرد و در نمایشگاه CES این گوشی هوشمند را به بازدید کنندگان نشان داد.

شایعه هایی در مورد نام این گوشی هوشمند منتشر شد و علاوه بر این برخی از افراد می گفتند که نوکیا P1 هم یک گوشی پرچم دار می باشد اما بعد از این که شرکت اچ ام دی گلوبال (HMD Global) گوشی نوکیا 5 را به کاربران نشان داد اطمینان حاصل شد که نام نوکیا 8 برازنده گوشی پرچم دار این سازنده می باشد زیرا گوشی های قبلی دوربین دار پیشرفته سازنده فنلاندی نیز عدد 8 را در نام خود داشتند. 

منابع خبری گفته اند که گوشی پرچم دار نوکیا قرار است که در دو مدل استاندارد و پیشرفته وارد بازار شود. طبق اطلاعات موجود مدل پیشرفته گوشی هوشمند نوکیا 8 به یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835، رم 6 گیگابایتی، دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی مجهز به قابلیت های OIS و EIS، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی، دو باند جلویی و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD مجهز می باشد؛ ظاهرا نوکیا تصمیم دارد که مدل استاندارد این دستگاه را با یک رم 4 گیگابایتی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 821 و دوربین سلفی و اصلی ضعیف تر وارد بازار کند.

هنوز اطلاعاتی در مورد وضعیت بدنه این دو گوشی منتشر نشده است با وجود این با در نظر گرفتن تصاویر جدید می توان انتظار داشت که نوکیا 8 نیز مانند نوکیا 6 با یک بدنه یکپارچه فلزی وارد بازار شود. انتظار می رود که سازنده فنلاندی در ساخت این دو مدل از سنسورهای دوربین کارل زایس (Carl Zeiss) و سنسور ضربان قلب استفاده کند.

از میان گوشی های جدیدی که به تازگی توسط نوکیا در معرض عموم گذاشته شده مدل نوکیا 6 بیشترین توجه را به خود جلب کرده است. این گوشی هوشمند قرار است که از هفته آینده وارد بازار شود هرچند که در طول 24 ساعت گذشته تعدادی بیش از 250000 خریدار چینی سفارش درخواست این گوشی را در سایت JD.com ثبت کرده اند؛ البته هنوز بهایی برای نوکیا 6 از طرف این افراد پرداخته نشده است.

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر