گوشی HTC U Ultra پرچم دار با صفحه نمایش دوم و رم 4 گیگابایتی

گوشی HTC U Ultra پرچم دار با صفحه نمایش دوم و رم 4 گیگابایتی

اچ تی سی جدیدترین گوشی پرچم دار خود ، اچ تی سی یو اولترا را معرفی کرد.

شرکت اچ تی سی دو گوشی هوشمند جدید خود، اچ تی سی یو اولترا  ( HTC U Ultra) پرچم دار و اچ تی سی یو پلی( HTC U Play) خود را معرفی کرد. ظاهر این دو گوشی فرق زیادی با هم ندارد، اما مشخصات آن ها زمین تا آسمان با یکدیگر متفاوت است. 
اچ تی سی یو اولترا آخرین گوشی پرچم دار این شرکت است که در مراسم بریلینت یو در تایوان معرفی شد. گرچه هنگام معرفی از آن به عنوان گوشی پرچ دار نام برده نشد، اما مشخصات آن به صورتی است که آن را در این رده قرار می دهد. یو اولترا طراحی شیشه فلزی دارد. 
اچ تی سی یو اولترا مشخصات بسیار خوبی دارد، از جمله یک صفحه نمایش ال سی دی 5 ، 5.7 اینچی با رزلوشن 2560 x 1440 پیکسل و پوشش کورینگ گوریلا گلس 5 روی آن. قطعا یکی از دلایل جذابیت این گوشی صفحه نمایش دوم با رزلوشن 160x1040  می باشد. محل قرار گرفتن صفحه نمایش دوم مانند LGV20 است و قابلیت آن نیز تقریبا مشابه است. این صفحه نمایش می تواند اطلاعاتی مانند رویدادها، وضعیت هوا و بعضی از اطلاعیه ها را که خودتان می خواهید به شما نشان دهد. 

اسنپ دراگون 821 SoC و 4 گیگابایت رم 
این گوشی دارای پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگون 821 کلاک شده در 2.15 گیگاهرتز ، رم 4 گیگابایتی و 64 تا 128 گیگابایت فضای داخلی می باشد که می توانید با استفاده از کارت میکرو اس دی آن را افزایش دهید. 
دوربین پشت آن 12 مگاپیکسل اولترا پیکسل است که مشابه اچ تی سی 10 می باشد. دارای 1.55 میکرون پیکسل، روزنه f/1.8 و همچنین PDAF, OIS، ویدئو 4K و صدا با رزلوشن بالا می باشد. دوربین جلو دارای ظرفیت 16 مگاپیکسلی و حالت اولترا پیکسل و ویدئو 1080p می باشد. 
در زمان معرفی، اچ تی سی اعلام کرد که یو اولترا قابلیت بوم سوند دارد، که مشابه اچ تی سی 10 است. باتری آن غیر قابل تعویض و mAh 3000 با کوئیک شارژ 3.0 است. درگاه یو اس بی تایپ-سی و اسکنر اثر انگشت دارد. 
سیستم عامل اچ تی سی یو اولترا اندروید 7.0 نوقا و اچ تی سی سنس یو آی  ( HTC Sense UI)روی آن است. این دستگاه همچنین دستیار مجازی جدید اچ تی سی یعنی اچ تی سی سنس کامپنیون (HTC Sense Companion) را نیز دارا می باشد. اما این گوشی جک هدفون 3.5 میلی متری ندارد، در عوض اچ تی سی هدفون های همراه یو سونیک را معرفی کرد که نوآوری جدیدی را به بازار معرفی می کند. یوسونیک (USonic) قابلیت تشخیص پالس های صوتی را دراد و صدا را طوری تنظیم می کند که با مدل منحصر به فرد گوش فرد تنظیم شود. 
این گوشی در رنگ های مشکی، آبی، صورتی و سفید موجود خواهد بود. گفته شده است که این گوشی هوشمند در ربع اول سال 2017 منتشر می شود ولی روز دقیق آن هنوز مشخص نیست. 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر