گلکسی S8 پلاس با یک دوربین دوقلوی انحصاری می آید!

گلکسی S8 پلاس با یک دوربین دوقلوی انحصاری می آید!

این گوشی هوشمند و همچنین مدل استاندارد آن فاقد دکمه خانه می باشند!

انتظار می رود که در ماه های آتی سامسونگ از گوشی پرچم دار جدیدش رونمایی کند به همین دلیل هر روز جزییات مختلفی در مورد این گوشی هوشمند منتشر می شود. در حال حاضر خبر روز این است که سازنده کره ای می خواهد گوشی پرچم دار جدیدش را در دو مدل استاندارد و پلاس وارد بازار کند.

آخرین خبرها از این امر حکایت می کنند که سامسونگ مشخصات و نوع طراحی گوشی های پرچم دار جدیدش را تایید کرده است. طبق خبرهای موجود هر دو مدل گلکسی S8 فاقد دکمه فیزیکی خانه می باشند؛ تغییری که برای اولین بار است که در گوشی های سری S سامسونگ رخ می دهد. در گذشته اسکنر اثر انگشت اعضای این خانواده از گوشی های سامسونگ در دکمه خانه گذاشته میشد اما این بار این قطعه به پشت این دو گوشی هوشمند منتقل می شود.

مدل استاندارد گوشی گلکسی S8 فاقد دوربین اصلی دوقلو می باشد؛ به نظر می رسد که این ویژگی تنها قرار است که در اختیار کاربران مدل پلاس این گوشی هوشمند قرار گیرد. طبق اطلاعات موجود مدل استاندارد گلکسی S8 به یک نمایشگر 5.7 اینچی و مدل پلاس این دستگاه به یک نمایشگر 6.2 اینچی مجهز می باشد؛ هر دو مدل رده بندی مقاومتی IP68 را نیز در برای نفوذ آب و خاک بر روی خود دارند.

مدل اولیه گوشی گلکسی S8 هم اکنون ساخته شده است!

به نظر می رسد که مدل اولیه گوشی پرچم دار جدید سازنده کره ای هم اکنون ساخته شده و برای مدیر اجرایی این شرکت فرستاده شده است. انتظار می رود که سامسونگ از این گوشی هوشمند در ماه آینده در کنگره جهانی موبایل رونمایی کند و تعداد 60 میلیون دستگاه از آن را در سال جاری در اختیار کاربران قرار دهد. گفته شده است که این محصول در تعدادی محدود پس از برگزاری کنگره به فروش می رسد و فروش رسمی و جهانی آن از اواسط ماه آوریل ( 26 فروردین تا 11 اردیبهشت 96 ) آغاز می گردد.

مشخصات فنی گوشی گلکسی S8 سامسونگ!

منابع خبری گفته اند که گلکسی پرچم دار جدید به یک رم 6 گیگابایتی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835، حافظه داخلی 64 گیگابایتی ( حداقل حافظه برای این محصول ) و احتمالا Bixby، دستیار کمکی AI سامسونگ، مجهز می باشد. 

تا به حال جزییات زیادی در مورد گوشی پیشرفته جدید سامسونگ منتشر شده است که جدیدترین آن ها در واقع در  چند روز گذشته در فضای مجازی منتشر گردیدند. تصاویری که بر روی سایت خبری سم موبایل (SamMobile) گذاشته شده است از جا به جا شدن سنسور ضربان قلب، باریک تر شدن حاشیه پایینی نمایشگر و انتقال برند سازنده به بالای گوشی گلکسی S8 حکایت می کنند. این تصاویر علاوه بر این نشان داده اند که دوربین مدل استاندارد گوشی جدید تنها به یک لنز مجهز می باشد.

منبع خبر: softpedia

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر