Swipe Konnect Grand، برترین گوشی 5 اینچی اقتصادی!

Swipe Konnect Grand، برترین گوشی 5 اینچی اقتصادی!

شرکت سوئیپ تلکام (Swipe Telecom) اخیرا از یک گوشی دو سیم کارته با نام کانکت گرند رونمایی کرده است که تنها 42 دلار قیمت دارد و قرار است که با یک سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو و در رنگ مشکی وارد بازار شود.

این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 5 اینچی FWVGA لمسی 480 در 854 پیکسلی، پردازشگر چهار هسته ای 1.2GHz، واحد پردازش گرافیکی Mali-400، رم 1 گیگابایتی، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی بهره می برد.

 از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به حافظه داخلی 8 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 32 گیگابایت، سنسور شتاب سنج، سنسور مجاورت، باتری 2500mAh و قابلیت های اتصالی 3G، وای فای 802.11 b/g/n، بلوتوث، جی پی اس و جک 3.5 میلی متری صوتی اشاره کرد. این گوشی هوشمند 105 گرم وزن، 143 میلی متر طول، 71.5 میلی متری عرض و 8.4 میلی متر ضخامت دارد و هم اکنون از سایت شاپ کلوز (ShopClues) قابل خریداری می باشد.

نیتین شارما، مدیر ارشد شرکت سوئیپ، مطلب زیر را در مورد این گوشی هوشمند منتشر کرده است:

" به دلیل موفقیت گسترده گوشی سوئیپ کانکت نئو 4G (Konnect Neo 4G) وخرید و فروش گسترده محصولات سوئیپ در سایت شاپ کلوز با اطمینان می توان گفت که گوشی هوشمند کانکت گرند به موفقیت بزرگی دست می یابد. این گوشی هوشمند به واسطه ویژگی های منحصر به فردش و همچنین یک برچسب قیمت بسیار اقتصادی می تواند نظر بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کند. "

منبع خبر: NDTV Gadgets

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر