افشای رندرهای سه بعدی از Galaxy S8 سامسونگ

افشای رندرهای سه بعدی از Galaxy S8 سامسونگ

چشم‌های زیادی در انتظار دیدن گلکسی اس 8، پرچمدار بعدی سامسونگ، هستند؛ پرچمداری که می‌آید تا خود را به کاربران ثابت کند. به تازگی رندرهای سه بعدی از این دستگاه فاش شده است که به سوالات مطرح شده در مورد ویژگی‌های این گوشی پاسخ می‌دهد.

پس از شکست گلکسی نوت 7 سامسونگ حالا همه نگاه‌ها به گلکسی اس 8 دوخته شده است که حداکثر تا 3 ماه دیگر وارد بازار می‏شود. طی هفته‌های گذشته شایعات متعددی درمورد پرچمدار بعدی سامسونگ شنیده‌ایم و حتی تصاویر منتسب به آن را دیده‌ایم اما یک منبع معتبر رندرهایی به دست وب‌سایت GSMArena رسانده است که خیلی ابهامات را برطرف می‌کند.

با نگاهی به این سه تصویر می‌توان با طراحی و قالب کلی Galaxy S8 آشنا شد که نمایشگری دو طرف خمیده دارد و ضخامت حاشیه بالا و پایین آن تا جای ممکن کم شده است. همچنین شاهد هستیم دیگر خبری از دکمه خانه در پنل جلو گوشی نیست. از آنجا که در پشت دستگاه نیز اسکنر اثر انگشت را نمی‌بینیم پس باید شایعه ادغام اسکنر اثر انگشت با نمایشگر دستگاه را حقیقی تلقی کنیم.

برخلاف شایعاتی که درباره حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون شنیده بودیم این رندرها نشان می‌دهند که چنین اتفاقی رخ نداده است و جک هدفون همچنان پابرجاست. تغییر دیگر جایگزین شدن پورت USB Type-C و اضافه شدن اسپیکر استریو به گلکسی اس 8 است.

عدم حضور لنز دوم در پشت دستگاه مورد دیگری است که این رندرها تاییدش می‌کنند هرچند ممکن است دوربین دوگانه تنها در مدل Galaxy S8 Plus که بزرگ‌تر است وجود داشته باشد.

شما فکر می‌کنید این رندرها تا چه اندازه به واقعیت نزدیک باشند؟

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر