ابعاد گوشی های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس مشخص شد!

ابعاد گوشی های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس مشخص شد!

اوایل امروز خبرهایی در زمینه ابعاد دقیق گوشی های پرچم دار جدید سامسونگ، گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس، منتشر شد. همان طور که انتظار می رفت سازنده کره ای توانسته است اندازه حاشیه ها را کم کند تا از نمایشگرهایی بزرگ تر در ساخت گوشی های کامپکت خود بهره ببرد.

سایت خبری جی اس ام آرنا (GSMArena) گفته است که گوشی گلکسی S8 در مقایسه با مدل گلکسی S7 اج از نمایشگر بزرگ تری بهره می برد اگرچه که اندازه کلی این دستگاه با مدل گلکسی S7 اج برابر است.

گلکسی پرچم دار جدید 140.14 میلی متر طول، 72.20 میلی متر عرض و 7.30 میلی متر ضخامت دارد از این رو در مقایسه با گلکسی S7 کمی باریک تر و کوتاه تر و عریض تر می باشد؛ عریض تر بودن این گوشی هوشمند در واقع به اندازه نمایشگر آن مرتبط می شود زیرا طبق گزارش های موجود سامسونگ در ساخت آن از یک نمایشگر 5.7 اینچی منحنی شکل استفاده کرده است در حالی که گوشی گلکسی S7 به یک نمایشگر 5.1 اینچی تخت مجهز می باشد.

سایت خبری جی اس ام آرنا گفته است که گلکسی S8 پلاس 152.38 میلی متر طول، 78.51 میلی متر عرض و 7.94 میلی متر ضخامت دارد. کاربرانی که در هنگام عرضه گلکسی S7 اج توجه دقیقی به مشخصات این گوشی هوشمند داشتند با خواندن این خبر می فهمند که جانشین این دستگاه از نظر قد و قامت کمی بلندتر و عریض تر می باشد که البته این امر نیز تحت تاثیر استفاده از یک نمایشگر بزرگ 6.2 اینچی منحنی شکل است.

سامسونگ همه توان خود را به کار بسته است تا برای جبران افزایش عرض صورت گرفته به دلیل استفاده از نمایشگرهای بزرگ تر، حاشیه های موجود در دو طرف گوشی ها و همچنین قسمت های بالایی و پایینی نمایشگرها را تا حد ممکن کاهش دهد و تصاویر منتشر شده نیز نشان می دهند که به خوبی از عهده انجام این کار برآمده است. این سازنده علاوه بر این دکمه خانه و کلیدهای ناوبری خازنی محبوب خود را نیز حذف کرده است تا فضای بیشتری برای دکمه های صفحه حفظ کند.

البته گوشی های جدید فاقد یک ویژگی خاص هستند؛ تصاویر جدید از این امر حکایت می کنند که گوشی های جدید فاقد پورت USB 3.0 هستند و در ساخت آن ها از پورت میکرو USB 2.0 استفاده شده است در صورتی که در خبرها و جزییات پیشین ذکر شده بود که سامسونگ می خواهد در ساخت گوشی های پرچم دار 2017 خود از پورت USB 3.0 استفاده کند؛ از این رو توصیه می شد که با چشم تردید به این جزییات نگاه کنید. 

منبع خبر: sammobile

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر