اپل برای ارایه ی نسخه ی جدید Macbook Air آماده می شود

اپل برای ارایه ی نسخه ی جدید Macbook Air آماده می شود

اپل برای ارایه ی نسخه ی جدید Macbook Air آماده می شود


گفته می شود که این مک بوک ایر، در نسخه های 11 و 13 اینچی ارایه شده و دارای گنجایش بالای باتری باشند، در کنار پردازنده هایی که از نظر مصرف برق بهینه شده اند، با هر شارژ باتری 9 اینچی این لپ تاپ 9 ساعت کار می کند، این در حالی است که مدل 13 اینچی احتمالاً دارای 12 ساعت کارایی پس از هر شارژ خواهد بود. اگر بیش از سه روز آن را در حالت خواب نگه دارید وارد حالت استند بای می شود و در این حالت تا 30 روز دوام می آورد. کاربران می توانند ایمیل ها و دعوت های تقویم را زمانی که ویژگی پاور نپ فعال باشد دریافت نمایند.
مک بوک ایر جدید دارای ویژگی چند تماسه بودن مربوط به OS X است که پاسخ به حرکت کاربر روان تر و سریع تر شده است. این لپ تاپ با نور پس زمینه ی یکپارچه برای صفحه کلید ارایه می شود که به دلیل وجود همین نور، میزان نور و ظاهر صفحه کلید تغییر خواهد کرد. علاوه بر این تمامی اسناد بر روی iCloud ذخیره خواهند شد.
مک بوک ایر از وایفای اولترای 802.11ac بهره می گیرد که سه برابر سریع تر از وای فای 802.11n است. درباره ی بلوتوث این دستگاه می توان گفت که کاربران می توانند مک بوک ایر خود را به صورت بی سیم به بلوتوث های بلند گو ها و هد فون های دارای امکانات بی سیم متصل نمایند. دو USB برای مک بوک ایر در نظر گرفته شده اند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر